.

.

15 Aralık 2014 Pazartesi

Paldum Dudaklı Kadınlar/Kimdir,kimdir, kimdir ''O'' :(



Evetttttt, bizim bilgisayar arşivindeki son durum budur:=(


Kim olduğunu hatırlayamadığım ve google da da tekrar nasıl aradığımı bulamadığım bu kadın o kadın ama o kadın kim diye bana sormayın çünkü ismini hatırlamıyorum. 1930-1950 dönemi tararken bir film sahnesinde rastladığım bu hoş ve latif hanımefendinin resmini arşive kaydettiğimi sandıydım lakin son göz rengi gibi ufak düzeltmeleri yapmak için baktığımda resmin yerinde yeller esiyor:( Bu yüzden bu kadın ''O'' kadın, belki bir gün kendiliğinden ismi gelir onu bulur. Karakteristik ve karikatüristlik olarak çalıştığım için şimdilik bana google döndüğümde kimseyi anımsatmıyor:( Tek anımsadığım uzun beyaz bir elbise giydiği eteklerinin kalçadan aşağı deniz kızı formunda olduğu. ''Rüzgar gibi geçti'' filmindeki Vivien Leigh olma ihtimali olasılık dahilinde olsa da öyle bir elbisesine rastlamadım:( Ha diyeceksiniz ki o çok genç o filminde, haklısınız da ama uzun yıllar sahne de olduğundan sorguladığım başka resimlerinden etkilenmiş olabilirim, kalbimde tek hissettiğim en yakın o isim:))

Ve o kadın bir broş oldu, bence isabette oldu böyle olması belki biri bir gün bir yaka da görüp ''AAaaa bu o değil mi?'' diye soruverir:))




Evde 1 TL bulamadım :)) 50 kuruşla idare ediverin:)




Benim Microsoft Office Picture'ı tıklayıp resmi açtığımda böyle ters gördüğümü siz blogda düz görüyorsunuz! Mevcut hali ile yüklersem bu defa da resimler size ters çıkıyor:( Bu da başla bir tuhaflık ki nasıl düzelir bu durum bir türlü anlayamıyorum.




Tuhaflıklar sinsilesi denemeler aşamasında böyle başladıktan sonra durmadı, durmadığına da pek yakında şahitlik edeceksiniz.  Kaybolanlar,  durduk yerde bulunan objeler falan, bu kadınlar aldı başını gidiyor, tırsmaya başladım desem yeridir. Üstelik sanat hayatımı başlamadan bitirecek hezimetle dolu bir hafta geçirdim ki halen bu kadın karakterlerini yapmakta ısrarcı olacak mıyım ben de bilememekteyim:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder