.

.

15 Aralık 2021 Çarşamba

Sercev'den mujde!!!

Canım.arkadasim Tulin'imin en büyük hayallerinden biriydi icinde böyle güzel ve ozel çocukları barındıran bir derneğin kendi ürünlerini pazarlayıp hem derneklerini güçlendirmeleri hem de kendilerine ufak da olsa bir kazanç kapısı açmaları... 
Yıllar sonra bu hayalin Sercev annelerimizle birlikte gerceklesmis olması büyük bir sevinç kaynağı oldu bana da...
Bu güzel işe imza atan o guzel yurekli annelerle canım.arkadasim bulutum golgemle gurur duyuyorum ben...
Yollari, bahtlari açık, satışları bol olsun...
Bu yılbaşı covit nedeniyle cocuklar icin balo yok belki ama bu yurekli annelerin üretip sattıkları el emeği göz nuru objeler size ve sevdiklerinize hoş bir hediye olurken çocukların yarınlarına umut olacak
Lütfen sevdiklerimuzle paylaşıp bir su damlası olalim.

Instegram: sercevelmaagaci  ile ürünlere ulaşabilir, sipariş verebilirsiniz. Ben verdim.bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder