.

.

2 Ocak 2012 Pazartesi

Bir etkinliğin ardından...


Sevgili Hayat Melodisi arkadaşım  yeni bir yıla girerken biz blog dostlarını güzel bir etkinliğe davet etti. Ben de biraz moral olsun, son yaşadığımız sıkıntılı dönemlerden sıyrılalım yeniden üretip enerji oluşturalım  diye böylesi güzel bir etkinliğe seve seve varım dedim. Benim bu etkinlikte hediye gönderdiğim arkadaşım Nesli Akçay'dı. Cıvıl cıvıl dolu dolu bir blog ve genç bir blog yazarı ve severek takip edeceğim bloglar listeme ekledim kendisini. Yeni bir yıla girerken sevdiği insandan belki de hediyelerin en güzelini en anlamlısını Sevgili Neslihan almış ben kendisine bir ömür boyu mutluluklar dliyorum. 2012'de her daim şansı bol olsun.

Bu etkinliklerin en hoş yanı tanımadığımız yeni bloglar keşfetmemize neden oluyor ki bana 2 ve bugün elime ulaşan birbirinden guzel hediyeleriyle 3 yeni arkadaş tanımama vesile oldu. Bu sabah kapım çalındığında zarfın üzerindeki ismi hiç tanımadığımı görünce paketi almakta bile tereddüt ettim önce acaba yanlışlık mı var diye postacı ısrar edince de aldım:), daha bir fazla meraklanıp heyecanlandım. Paketin açtığımda sımsıcak satırlar, bir çift çok naif bir küpe, misler gibi bir parfum çıktı paketimden. Sevgili Sonaycığım nam-ı diğer http://biritesetturdemodamidedi.blogspot.com/  idi bu güzel hediyeleri bana gönderen arkadaşım.Öncelikle kendisine ve ailesine büyük acıları için başsağlığı diliyorum. Allah sabır versin Sonaycığım sana ve ailene ve dedeciğin nurlar içinde yatsın. Sınavlar hiç bitmiyor yaşadığımız sürece, hiç bitmeyecekte. Aynı acıları tadmış biri olarak  kelimeler yetersiz kalıyor böyle anlarda Sevgili arkadaşım. İnan hiç göndermeseydin ne kırılırdım ne de neden benim hediyem gelmedi diye sorardım. Affet diyorsun yaa affedecek birşey olmadığı gibi ben daha çok ezildim o güzel hediyelerinle böylesi bir zamanında bir de beni düşündüğün için. Çok teşekkür ediyorum.

6 yorum:

  1. fiammacığım bloglar arası arkadaşlıklarla hayatıma yeni bir sayfa açıldı.kendimi şanslı,mutlu ve sevilen biri olarak görmemi sağladılar o güzel yorumları ile,ilerleme başlamış olan yaşımda bana yaşama sevinci verdiler.hepinizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Serpilciğim, burada ortak hobiler çevresinde bir avuç insanız bizler.Ne güzel ki birbirimizi bulduk teknoloji sayesinde, üretiyoruz,paylaşıyoruz ve birbirimizin yaptıkları ile besleniyoruz.İyi ki varsınız her biriniz, güzel yüreklerinizle. Hep daim olsun bu dostluklar inşallah, beraber yaşlanalım.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan arkadaşım.
    seneye ben de katılırım allah nasip ederse.

    YanıtlaSil
  4. fiammacığım hediyelerin çok güzel ama hediyeyi almak,düşünülmek ve o sımsıcak satırlar senin de yazdığın gibi daha da güzel.paylaşmayı bi,len insanlar birbirini çekiyor galiba yada burası sadece paylaşmayı bilen insanları çekiyor:)güle güle kullan canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ahhhh o güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim daha farklı olacaktı ama o telaşta bu kadar olabildi inş karşılıklı görüşmek dileğiyle beğendiğize ve o güzel satırlarınızda bana da yer verdğiniz için nasıl teşekkür etsem bilemedim güzel günlerde güle eğlene kullanmanız dileğiyle dua ile öpüyorum ...

    YanıtlaSil
  6. Sonaycığım, bloğunu takip edemiyorum listeme kaydediyorum ama takip ettiklerimin en sonunda görünüyor sanki yazı göndermiyormuşsun gibi ve kelime doğrulama yüzünden de yorum yazamadım bloğuna. Güzel hediyelerin için teşekkür etmek istedim ama buradan oldu, kusura bakma.

    YanıtlaSil