.

.

22 Ocak 2012 Pazar

Demek simple'mış!!!



Halam Amerika'da yaşadığı yıllarda arkadaşının da önerisiyle kolay bir başlangıç yapmak için set halinde almış bu Cross Stitch nam-ı diğer öz hakiki türkçe kanaviçe setini. Yıllar yıllar içinde eli deymemiş bir türlü yapmaya, sonra Marmaris'e yerleştiler aslında vakti var var olmasına da , hep bana söylüyordu ''Ben artık bu yaşımda yapamam, sana göndereyim sen değerlendirirsin Şuleciğim'' diye. Dediğini de yaptı:)) bana gönderdi:))) 3 tane çok güzel set. Ben de mi geç kalmışım ne ahh halacığım, ben de de kalmamış o gözler, aldığım anda hepsi birbirinden güzel olmasına rağmen bir  panik yaptım ki sormayın. Bir tanesi baskısız, bir tanesi tüm işleme tekniklerini kapsıyor. Baktım baktım en kolay bu gözüktü gözüme zaten kapakta da koca harflerle yazıyor:'' No count, Less Stitching time, it's simple! Yine Fransız düğümleri, sık iğne, sap işi gibi teknikler var var olmasına da işte o ''Simple'' kelimesi cazip kıldı herşeyi. Gelin görün ki işlemeye başladığım andan itibaren o iğne topuzu başı kadar deliğe 3 sap iple en az 3 kere dalınca anladım  SİMPLE'ın hem alaylık hem de kalaylık bir kelime olduğunu:))

Ahh benim canını sevdiğim Kandıraviçelerim:)) Bir kere daha anladım ki şu kadınlık mazoşistlikle eşdeğer, otur işle benim yaptığım gibi kandırıklarını, olsun sana kandıraviçe değil mi ama? Ya bu kadınlar mazoşist ya da bu türü setleri hazırlayıp piyasaya sunanlar ve de kadınların aklını çelenler sadist.

24.12.2011-15.01.2012 Vallahi bir yıl geçmiş aradan:)

Öyle ince detaylar ve o kadar çok renk kullanmışlar ki yani pes dedim işlerken...

Özellikle geceleri işlemeye vakit bulduğumdan epey zorlandım ama bitince gerçekten güzel oldu, değdi yani zaman zaman kurdeşen dökmeme. Şimdi bir süre ara verip diğerine başlamak için cesaret toplamam gerek, haydi, biraz bana moral verin de bir gayret onları da bitirebileyim...

Bu da bitmiş daha yıkanmamış hali. Neredeyse her aşamasında ellerinizi sık yıkayın diye yazıyordu sinir geldi el yıkamaktan, hadi el yıkamakla kalsak iyi anlamadığım bir şekilde işlemeler bitince çerçeveletmeden önce yıkayın diyordu.Madem sonunda yıkatacaktın ne diye ellerimi yıkattın bana habire. Bir türlü karar veremedim  ya solarsa ya renkler akarsa ne yaparım diye korkarak  yıkadım. Bişicik olmadı:)

Flashsız çekim
Fiamma Production iftiharla sunar:)

Darısı diğerlerinin başına:)

42 yorum:

  1. fiammacığım okurken sırıtarak okumama rağmen hayran kalmadan da edemedim.bi kere mümkün değil o sabrı gösteremem.helal sana ve sonuç şahane olmuş.tebrik ediyorum canım.ellerin dert görmesin.güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. İftiharla sunulacak kadar güzel olmuş, çok beğendim.:)

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem! Ellerine, gözlerine sağlık. Çok güzel olmuş gerçekten. Ama senin kandıraviçelerin de çok şekerdi:)

    YanıtlaSil
  4. Süper bir iş çıkarmışsın anacım.Ellerin egözlerine sağlık .Bir gün yakından görmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. Alanaycığım ben de aynen senin gibi düşünüyordum sabır konusunda ama 20 günde bitirdim sadece akşamları1-2 saat yaparak hatta bazı akşamlar hiç dokunamayarak.Teşekkür edrim o güzel yorumuna yaparsın yaparsın baştan pes etme.
    Nalan Ünalcığım yıkadım en sonunda:) korkarak. Teşekkür ederim can çok yardımcı oldu yazdığın işleme teknikleri.İnan bazen ingilizceden türkçeye kelime kelime çevirip bir kağıda yazdım defalarca anlamsız gelen türkçesini bile anlayabilmek için.
    Marifetli Perim di mi ama? Ben bunu kandırıkta işleyebilirdim ne var yani insanı bu kadar zora sokacak ki:)Teşekkür ederim.
    Adam Denizim kıvranıp duruyorum nicedir bitsin diye, ben de sevdim çok tam da mevsime denk geldi dışarda kar içerde kar:)Şimdi bir tane bahar havası yapmam şart oldu.
    Nalancığım teşekkür ederim canım, her daim beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Çok müthiş bir iş olmuş bu yahu.. İnce ince helal olsun nasıl işledin bunu hem de geceleri... Darısı diğerlerinin başına haklısın ama acık ara ver de gözlerin dinlensin önce...

    YanıtlaSil
  7. şule aklımı aldın,ne güzel şey bunlar ama işlemek için sabır lazım,hep ortada dursun gitgel iki tık yap biter o zaman ama kanaviçede ki reşimlere bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  8. işlediğinin büyütülmüş resmini dekupaj olarak kullanmayı düşündüm.zigon bir sehpaya ne güzel olur,canım ellerine gözlerine sağlık harikasınnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  9. Ulkerciğim, teşekkür ederim. Gündüz vakit olmuyor pek otur kalk gece en müsaiti, kendime bir tane büyüteç yaptım bir de tepeme lamba aldım işlerken:) dur zihnisinir projelerimi de yayınlayayım:)
    Serpilciğim, teşekkür ederim ben de resmi çok sevdim elimde bir tane kanatlı atlar var, daha önce yine yurtdışından gelen, fantastik birşey mesela onu hiç işleyemedim sevemediğimden iplerini de kumaşını da harcadım gitti, Ama git gel iki tık da olmuyor bende başladım mı bitireceğim illa, bayağı yayılıyorsun bunu yaparken hem, bir de el yıkamaktan helak oldum zaten:) git gel yapsaydım paralanırdı ellerim:))

    YanıtlaSil
  10. vallahi olur serpilciğim neden olmasın, ama iyi bir çekim yapmak lazım, ben kirlenmesin diye camlattım önünü, mat camla istersen çekerim resmini daha.

    YanıtlaSil
  11. bu sabrı gösteremem ben. harika olmuş eline sağlık. nekadar ayrıntı renk geçişleri çok güzel.

    YanıtlaSil
  12. Benim kadar olma Sevgili Aylinciğim, gösterirsin o gösteremem dediğin sabrı eğer istersen . Sadece bir etekte 10-15 renk kullandım neredeyse .

    YanıtlaSil
  13. Vayyyyyyyy enfes olmuş. Sabrına sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Kandıraviçeler derken derken artık usta bir goblendi olmuşsun canım.
    Muhteşem bir iş çıkarmışsın.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşım tablo gibi yapmışsın,harika renkler,dokuma.....Eline sağlık,halanın vermesine değermiş.

    YanıtlaSil
  16. Vallahi bravo:)) Söylene söylene işlesen de süper olmuş. Gel sen şikayeti kes, en kısa zamanda dierlerine başla. Gözler günden güne düzelecek değil nasılsa. Bir an önce yapmakta yarar var.
    Ben Cuma günü gittim gözcüye,gören gözümün yakın hipermetropu 5'e çıkmış, uzağı 2, değişmemiş.Sağ az gören gözümde de hafiften katarakt başlamış. Yani beni ancak plastik kanvas paklar:)) Yeni camlarım Salı'ya takılacak. Gözlerimi kısa kısa okumaktan helâk oldum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Yaa çok güzeller bayıldım ....

    YanıtlaSil
  18. Nihalciğim teşekkür ederim.
    Emeldenciğim, güzel ama benim kandıraviçelerim değil mi kih kihh:) söylemeseydim kim oturup sayacaktı ki:))O goblenci dediklerinden asla olamam ben, benim mazoşistliğim o kadar ileri değil Allahtan:)
    SibelTünaycığım, teşekkür ederim. Halacığım sağolsun o vesile oldu.
    Nedretciğim, evet gözler düzelecek gibi değil ama Allahtan tıp bu konuda ileri şimdi saniyeler sürüyor ameliyatı, bizim ailede olmayan kalmadı.Senin plastik kanvaslarsa gerçekten çok güzel.
    Meralciğim teşekkür ederim şımardım yaa :)

    YanıtlaSil
  19. Ne kadar değişikmiş, yani kit olarak, demek baskılı yerler işlenmiyor, diğer taraflar işleniyor, telefonda anlamamıştım...Baskılı diyince bendeki gibi sandım, baskıdaki renklere göre üzerine işliyorsun diyeee, haaaa :))Afferin sanaaaa, becermişsiiiin :))))))

    YanıtlaSil
  20. İcraatların devam edecek Banucuğum, dilim kadar elim çalışsa daha iyi ama nerde, ha ha haa cesaret topluyorum. Anlatamıyorum ki tel.de neyle kıvrandığımı, micro işleme bu, macrosu nasıl olur acaba tecrübe edince anlayacağım ancak, lakin bana göre gerçekten zor çok küçük delikler bir de 3 sap iple olunca dellendirdi.

    YanıtlaSil
  21. ama pek güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  22. Fiammacım yorulmuşsun, kullanmadığın nakış tekniği kalmamış ama muhteşem olmuş,darısı diğerlerinin başına.

    YanıtlaSil
  23. Harika görünüyor, ellerinize sağlık. Sabrinız ise taktir edilmeli, ben asla bu kadarına dayanamam:)

    YanıtlaSil
  24. Nevalciğim, Noblesseciğim, Fadişciğim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  25. Şuleciğim harika, harika..Çok eziyetli ama değmiş .Resmi çok sevdim, her resim güzel olmuyor, bu takım çok güzel.Bence biraz daha sabret et, takımı bitir..

    YanıtlaSil
  26. ofofofofofffffff... çok ama çok güzel olmuş... Bayıldım... Tablo gibi hepsi. Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  27. Çoook güzel olmuş Şule ablam. Ne emek var bunda, ne emek. Ellerine sağlık. Eeeee bekliyoruz o zaman diğerlerini de. Sağlıkla kullan. Bende de çok büyük bir goblen var. Beni bekliyor işlenmek için....Öptüm seni kocaman kocaman.

    YanıtlaSil
  28. Çok güzel olmuş Fiammacım izin verirsen bende rölyefini yapayım bu tablonun çok beyendim.Sevgiler.
    Not makine tamire eminönüne gidiyor Tanrıya şükür şark han yanındaymış yeri bana da gezme olur diye kendimi avutuyorum.

    YanıtlaSil
  29. Tuğçeciğim teşekkür ederim.
    Dilekciğim, bana diyene bak, otur sen de işle o zamannnnn.
    Esracığım, geçmiş olsun talihsizlik işte, hemen götür bir eminönüü gezisi iyi olur havalarda güzel gidiyor.İzin ne demek rölyef için sana mail olarak büyük hali kaldıysa bilgisayarımın içinde göndereyim mi?

    YanıtlaSil
  30. Hakikaten çoook güzel olmuş. Ellerine sağlık. Tam da dün eşimle bu konuyu konuşmuştuk. Geçenlerde 4 tane Afrikalı kadın temalı küçük resim almıştım. Merdiven çıkışına asacaktık. Ama gözüme küçük göründüler. Zaten duvarlar henüz boş, ev yankı yapıyor:) Eşim nasıl asmak istediğimi sordu. Ben de goblen tablo almak istediğimi söylemiştim. Şimdi bir kere daha heves ettim.
    Ama ben bu kadar detaylı ve büyük yapamm sanırım... Seninki çok güzel. Hadi sırada diğerleri:)) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  31. Sabrına hayran kaldım kesinlikle çektiğin çileye değmiş muhteşem olmuş canım...

    YanıtlaSil
  32. Nurtenciğim bir fikir verir mi bilmiyorum ama o resimleri istediğin ebatta büyütüp bir tahta üzerinde aşağıdaki linkteki gibi bir şye yapabilirsin.Direk duvarı terccih etmem ama hoş durur gibi geldi ben de çok seviyorum afrika figürlerini.
    http://hobibox.blogspot.com/2011/12/kanavice-teknigi-ile-duvara-transfer.html
    duvardakileri söylüyorum.
    Yeşimciğim teşekkür ederim, zordu ama bitinceye kadar herşeyin zorluğu:)

    YanıtlaSil
  33. ellerine özelliklede gözlerine sağlık...:))

    YanıtlaSil
  34. marifetsende ciğim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  35. Çok uğraştırmış belli ki ama bu muhteşemm olmuş. Bayıldımmmm. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  36. Kaçırmışım bu postu. Allah'tan 10 marifette yayınladın. Hayretler içindeyim. Ağzım açık öylece bakakaldım. Hayran oldum Ellerin, gözlerin dert görmesin. Muhteşem.. Olağanüstü ..

    YanıtlaSil
  37. fiammacım bende istiyorum hlanızın bu goblenlerinden

    YanıtlaSil
  38. Devamı yok sanırım halamda da:)) o da kendi işlemek için almış 15 yıl kadar önce ama bir türlü eli varmamış, şimdi 2. yi işliyorum ama çok zorrr:( bitince yayınlarım da ne zaman biter bir fikrim yok henüz.

    YanıtlaSil
  39. Bu modeli internette hep görüyorum ama ilk kez bizden birinin işlediğini görünce yalan yok heyecanlandım.

    Çok çok güzel olmuş - bayıldım tabii!

    Geç yorum ama olsun! Geçi - tezi olmaz hakkınızı vermek lazım böyle güzel işlerin! ŞAHANE bir iş çıkarmışsınız; içten tebriklerimi bırakıyorum buraya da!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdancığım teşekkür ederim, şimdi elimde bir tane daha var japon kızı hele bir onu da bitireyim kıvranmam bitsin, benim de planlarım var goblen işleme üzerine yani sevdim bu işi:)) Beğenmene sevindim tekrar teşekkürler...

      Sil