.

.

22 Şubat 2013 Cuma

MIHLANAN YÜZYIL-7



Gülfem - Gülfemmmmmm, Gülfemmmmmmm, yine ne var! Gülfem kadar taş yağsın başınıza, ömrümü tükettiniz. Bir durun biraz çığırmaya ara verin yahu, her işte koşu atı gibi beni öne sürmekten bir vazgeçin yahu. Ne çilem varmış benim böyle!Yokkkk, yokkkk o anlayış nerde bu insanlarda. Gülfem aşağı Gülfem yukarı. Herkes sultan, herkes ana kraliçe! Ama duydum, duydummm  ana kız konuştuklarınızı kapı arkasından duydum. Ben de varım, ben de Malkoçoğlu'na talibim işte! O Malkoçoğlu hele bir atlayıp gelsin şu surların üzerinden elinde kristal ayakkabı ile ben de deneyeceğim o ayakkabıyı giymeyi. Bakarsınız benim ayağıma olur atının terkisine atlayıp giden de ben olurum bu saraydan. Ayy ne yapsam mengeneye mi soksam şu ayaklarımı, ya o kristal ayakkabı olmazsa ayağıma:( Dur en iyisi ben birini demir kalıba koyayım, diğerini de suya bandırayım. Ayyyy demir kalıp nereden bulunur ki şimdi kimbilir  kaç gün sürer yaptırması, belki o kadar vaktim de yoktur çat kapı ay ne diyorum ben paldır küldür surlardan atlayıp ya geliverirse aniden Malkoçoğlu:(  Buldum, buldummmm Mahidevrandan eski çarıklarını isteyeyim en iyisi... Onun ayakları küçüktür, dur hemen yanına gidip alayım o çarıkları. 1 saat giysem 2 numara küçülür ayağım:)))

Mahidevrannnnn, Mahidevrannnnnnnn, neredesin? Offff hangi kapı arkasında, kimbilir kimi dinliyordur, işin yoksa bütün saray'ı dolaş dur...




Mahidevraaaannnnn!!! Mahidevrannnnnnnn!!!!

7 yorum:

  1. Çokkkk güzel olmuş:) Link party etkinliğimize de bekleriz Fiammam:) Bu arada Noblesseden haber alan var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleceğim Baharcığım geleceğim şu dizi film çekimlerim bitsin ona da el atacağım tam öğretiyorum kendime deneye yanıla sonra yine unutuyorum nasıl katılacağımı:)iyicene oturtmam lazım ki salıların müdavimi olayım:)) Noblesseyi bende merak ettim,sen sorunca daha da merak ettim blogunda en son 8 inde yazı var telefonu olan biri varsa bir arayıp sorsun ben mesaj bırakabildim. ses alırsan bana da haber ver aklım takıldı şimdi.
      öpüyorum sevgiler...

      Sil
  2. Arasın bakalım nasıl bulacak Mahidevranı haha :) O kadar bağırmışki sesi benim eve kadar geldi ben de bir bakayım deidm neden bağırıyor bu haha :)
    Yılmadan devam demek Mıhlanan Yüzyıla :) Artık bitti projelerim dizimin eski bölümlerini de okuyayım bloğundan haha :) Çatlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk oku amaaaaa bak sonlara gelmeye başladık demedi deme çekilişe az kaldı. Acele bir son bulmalıyım ama o da yok tam anlamıyla ortada:( :)) Ha haaa az kaldı bitiyor...

      Sil
  3. mıhlanan yüzyılda neler oluyormuş da haberim yokmuş.malkoçoğluna mı yanıkmış gülfem vah vah ee ona mihrima sultanda yanık ne olacak peki şimdi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi pek karışık işler Mıhlanan Yüzyılda Fundacığım, ama geç kalmış değilsin. Gülfem'e gelince ben bilmem vallahi nereye varacak bu işin sonu:) Saç saça girmezler inşallah:))

      Sil
  4. Çekilişe katılım için gelecek yorumlara kapalı hediye seçimi için gelecek yorumlara açıktır. Sevgiler

    YanıtlaSil