.

.

23 Mart 2012 Cuma

Alet-Edavat Kutusu:)

Önce ince bir kartonla tüm çevresini kapladım.

Bir işe başladığımda farklı malzemeler gerektikçe 1 saatlik bir süre içinde onu oradan bunu buradan alayım derken bir bakıyorum dağılmışım da dağılmışım. El altında sürekli bulunsun istediğim çizim kalemleri, makas, pens, uhu gibi malzemeleri nereye koydum hangi kutuda diye aranmaktan iyicene el aman deyince kolları sıvadım yine bir başka kutu projesine yelken açtım...
Mutfakta kullanım yeri bulamayan bir kaşıklık pekala işimi gördü görmesine de mutfaktaki eşyalarda odaya taşınmaya başladıysa sonum hayrola:)
Uzun kollu bir penye bluzun uç kısmından 10 cm lik bir pay ayırıp kestim.

iki parçayı üst üsta kutuya geçirip kutunun uç kısımlarını silikonla sabitledim, kısa kısım cep olacak bana:)

Biraz
 sutaşı, 2 minik gülle bitirdim.

Bu hali boş hali,




Bu hali de içi çoktan dolmuş ve  yeni bir kutuya daha ihtiyaç var mı  acaba diye soran hali:))










34 yorum:

  1. Hmmm işte bu çok güzel. Cepleri, kumaşın esnek olması çok kullanışlı yapmış kutularını. Offf benim de ihtiyacım var böyle kutulara. İş çıkarma başıma yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalciğim yap yaa üşenme, herşeyi ayrı ayrı yere kaldırmaktan kurtuldum topluca koy kaldır daha iyi oldu. Senin yaptığın çalışmalarda da şart vallahi:)

      Sil
  2. Ne kadar kullanışlı, ne şirin bişey olmuş fiammam, ama ben senin şantiyeci, inşaatçı ruhunu özledim, yok mu boya badana işleri bu ara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Baharcığım. Kış münasebetiyle atölye kapalı:)), iç mekanda bo bol kutu üretiyorum:))

      Sil
  3. Gayet şık ve işlevsel olmuş. Her hobiciye lâzım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lazımda Nedretciğim, 1 tane mi 2 tane mi lazım. Hiç kullanılmayan bir aletti ikincisini alsam mı demeye başladım:))

      Sil
  4. Hah,ben de de bunun içi bölmeli olanı var.Elbette kullanılmıyor ve de atılamıyor.
    İş çıktı başıma şimdi iyi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok basit bunun yapımı sen korkmazsın böyle işlerden, olmadı ham haliyle kullan:)) Ben de içine bölme yaptım bak seninki hazırmış üstelik:)

      Sil
  5. harika bir fikir Fiammacım, çok da şık olmuş, fikrine becerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş ne kadar kullanışlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep çıkış noktam kullanışlı olması yönünde Sevgili Serapcığım bunu da ancak bitince ve deneyince anlayabiliyorum , bu yönde çok şey yaptım ama en çok bu işimi gördü toplanması da kolay oluyor tavsiye ederim.

      Sil
  7. e becerikli olunca insan mutfak aletlerinden de harikalar yaratır
    elinize sağlık çok kullanışlı ve güzel olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim SevgiliTurkuazftciğim:)

      Sil
  8. acilen bana böyle birşeyler lazım.hobi odamı düzenlemek istiyorum.bunlardan yaparsam harika olur herşey karman çorman zira.aklını sevim şuleciğim çok iyi fikir verdin ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilciğim ne mutlu bana yaa fikir verebildiysem sana:) Hadi başla, başla hemen kullanışlı test edildi onaylandı:)

      Sil
  9. hayalgücün süper Şule. Nasıl biraraya getiriyorsun malzemeleri şaşırıyorum bazen. Sen Devrim'in alt kattaki çöplüğüne girsen kim bilir neler çıkartırsın ortaya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm sizin hazine demek alt katta:)) bayılırım karıştırmaya öyle yerleri yakın olsanız keşke bende de atılacak malzeme çok ama ardiye yok:)) ortak kullanırız Devrim yokken neler yaparız kimbilir:)

      Sil
    2. valla keşke yakın olsak. Neler öğrenirim senden kimbilir.
      Alt katta iki oda var bizim. Eğimden yapılmış. Biz bisikletleri koyduk bir de Devrim'i attım oraya. Yayıntılarını aşağısı kurtarmazdı.

      Sil
    3. Beraber neler yapacağımızı keşfederdik Saadetciğim:))O iki odadan birini minik bir atölye yapmakla başlardık işe:))

      Sil
  10. benim var fiamacığım:) bana ilham veriyorsun.çok güzel olmuş.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanaycığım, ilhamlarını bekliyorum:))

      Sil
  11. Çok iyi fikir Fiammacım ama bir tane daha ister yanına ..))Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama:)) Bir tane daha almalı o zaman:)) Hani ben bunu atacaktım yaa:))

      Sil
  12. ister,ister,bence de.Onu da kartondan yap,veya dondurma kutusundan.kızma yaaa,seni kaşıklık masrafından kurtarayım dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartonlarım pek kıymetli şu aralar onlarla habire kutu üretiyorum, mutfağa gidip bakim biraz daha:)) Daha önce yoğurt kaplarındaydı malzemeler Nalanım onlardan kurtulmaya çalışıyorum zaten:)

      Sil
  13. Süper kullanışlı bir geri dönüşüm olmuş canım ellerine sağlık kim bilir daha senden neler öğreneceğiz maaşallah arkadaşıma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Marifetane, güldürdün beni akşam akşam, birbirimizi tetikleyip duruyoruz:)

      Sil
  14. dün geceyarısından sonra mutfak çekmecelerini kurcalarken bir dolu kapak,tabak,plastik saklama kutuları filan atmaya ayırdım.Kaşıklıklardan birinin (yatay ,telden olanın) boyutları hiç uygun değil atmaya kıyamadım elimde tutarken senle kırkışmak aklıma geld. hemen atölyeye attım makaraları falan koyayım bari diye,ayol benim fiammamdan neyim eksik :))benim de kaşıklıktan malzeme kutum olsun
    hihhhiiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haniii nerde bende göreyim bildim o tel kaşıklıkları:)) fırça kalem falan koyarsın, didiş didiş benle bak iyi oluyor mutfak boşalıyor:) Ayy bana bahar yorgunluğu erken mi bastı ne, canım temizlik yapmak istemiyor böyle ortalık karıştırmak hoşuma gidiyor şu aralar:))

      Sil
  15. Aaa ben bunları hep görmemişim, dolaşamadım ya ne zamandır, desene bana gelip bakayım, geridönüşüm hastasıyım biliyosun, bu da pek güzel ve kullanışlı ve de şık olmuş hatuuun, bi de miskin miskin oturuyom diyodun, beni kandırıyodun demiiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne bilim ben yaaa, ardiyeyi benim kullanımıma açmıyorsun ben de mutfağa daldım. Benim miskinlik bahar temizliği deyince nüksediyor ama öyle böyle yapıyorum bişiler. beğenmene sevindim.

      Sil
  16. Süpersin süpersin süpersin. Neden mi böyle yazıyorum. Çünkü çok beğendim söyleyecek ay pardon yazacak söz bulamıyoruuuuuum. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim Dilekciğim:)

    YanıtlaSil