.

.

25 Eylül 2011 Pazar

Gabriel Garcia Marguez

Mail kutuma gelen güzel bir paylaşım Gabriel Garcia Marquez'den;

*  Seni sen olduğun için değil, senin yanında olduğum zaman, ben olduğum için seviyorum...
*  Hiç kimse senin gözyaşlarını hak etmez ve onu hak eden seni asla ağlatmayacak olandır...
*  Birinin seni senin istediğin gibi sevmemesi onun seni tüm varlığıyla sevmediği anlamına gelmez...
*  Gerçek dost, elini tuttuğunda kalbine de dokunandır...
*  Birini özlemenin en kötü yolu, yan yana oturduğun halde onu hiçbir zaman elde edemeyeceğini bilmendir...
*  Üzüntülü olduğun zamanlarda bile gülümsemeyi asla bırakma, biri gülümsemene aşık olabilir...
*  Bu dünyada bir insan olabilirsin ama birisi için bir dünya olabilirsin...
*  Zamanını seninle geçirmekle ilgilenmeyen biriyle zamanını harcama...
*  Belki de Allah doğru kişi ile karşılaşmadan önce yanlış insanlarla karşılaşmamızı istemiştir, böyle olunca minnettar olacağızdır...
*  Bir sona geldiğin için ağlama, Onu yaşadığın için gülümse...
*  Seni kıracak insanlar her zaman olacaktır, öyleyse güvenmeye ihtiyacın var, sadece dikkatli ol...
*  Daha iyi bir insan ol ve yeni bir insanla karşılaşmadan o kişinin de senin kim olduğunu bildiğini ümit etmeden önce kendinin kim olduğunu bildiğinden emin ol...
*  Çok fazla uğraşma, en iyi şeyler ummadığın zamanlarda olur...

14 yorum:

  1. Çok güzel sözler, şu an o kadar başım ağrıyorki tekrar gelip sindire sindire okumam lazım...

    YanıtlaSil
  2. :) Yorum yapılamayacak kadar tamam bu sözler Fiamma' cım. Tastamam...

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için teşekkürler çok güzel sözler bunlar. Gabriel de Marquez'in Kırmızı pazartesi ve Yüzyıllık Yalnızlık kitaplarını severek okumuştum.

    YanıtlaSil
  4. çok sevdiğim bir yazar ve ne anlamlı sözler.

    YanıtlaSil
  5. Dilekciğim, benim de dilini uslubunu sevdiğim yazarlardandır, Kırmızı Pazartesi yi okudum ama nedense bişi hatırlamıyorum:( Ben de Benim Hüzünlü Orospularım'ı,Albay'a Mektup Yok'u, Anlatmak için Yaşamak, Kolera günlerinde Aşk'ı ve Yüzyıllık Yanlızlığı okudum, ama kafam ona takıldı şimdi:))
    Geçmiş olsun Meralciğim, yorma kendini her yere yetişeceğim diye çok yoruluyorsun dik-kattt lutfen.
    Sevgili Cebimdeki Renklerciğim, her daim söylediğim bir şey var; bir tane doğru var ama bizlerin o doğruyu algılama süreci, bu doğruya doğru yol alırken karşılaştığımız olumlu olumsuz olaylar, bunların tümünü sentezleyip doğruyu keşfetmemiz biraz zaman alıyor hepsi bu. G.G:Marguez de iyi bir gözlemci ve hayat deneyimi olan biri dolayısıyla kendi sınanmışlarınla birebir örtüşmesi çok doğal ve güzel.

    YanıtlaSil
  6. Noblessem sözler gerçekten çok anlamlı, yaşanmışlık ve tecrübe...Ben en çokta daha iyi bir insan ol diye başlayananı sevdim.

    YanıtlaSil
  7. Ben de en çok onu sevdim fiamma.
    t.

    YanıtlaSil
  8. Hee heee, hayır önce onu ben sevdim:)) sana başkasını verelim olur mu? :)))

    YanıtlaSil
  9. bunu kopyaladım aldım..
    sağol paylaştığın için cankuş

    YanıtlaSil
  10. Canım yaaa Figen Ablam benim, güldürdün beni yine, gençler için stoğa mı atacaksın:)) bana çok geliyor bu tür mailler göndereyim istersen direk adresine:)) Öptümm kocaman.

    YanıtlaSil
  11. çok sevdiğim yazar ...ve daha öncede okumuştum yine ve yine okurum.en çokta yüzyıllık yanlızlığını sevmiştim.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  12. Alanaycığım kendi hayat hikayesinden yola çıkıyordu sanırım o kitabında bugün herşey kafamda miks durumda.Anlatmak için Yaşamayı tavsiye ederim ben de sana. Bana da şu günlerde iyi gelecek Kırmızı Pazartesinden başlayacağım herhalde ilk hele bir bulayım da nerede:))

    YanıtlaSil
  13. Saat gece yarısı, o her cümleyi tek tek okumak gerek ama ben bu amcayı daha önce incelemiştim, boşversem kızarmısın :)

    YanıtlaSil
  14. Hayır hiç kızmam Banucuğum bilakis beni ve yazdıklarımı, yaptıklarımı, paylaştıklarımı isteyen okusun diyorum her zaman, kimine uzun gelir, kimine okunası gelmez, kimi Figen ablam gibi arşive alır, kimi bakar ders alır, kimi bakar abuk der yani boşver gitsin:))

    YanıtlaSil