.

.

25 Ağustos 2011 Perşembe

Çanta Yenileme



Sevdiğim bir çanta beni bırakmak üzereymiş. Aldığım zamanı hatta nerden aldığımı bile unutmuşum üstelik. Kullanımı çok rahat, taşırken koltuk altına girdiği ve yer kaplamadığı için de geçen yıllarda sık kullandığım bir çantaydı tek hatırladığım bu. Özellikle kot türü giysiler için çok kurtarıcı oluyor. Bu yıl yaz başı elime aldım baktım önyüzü gayet iyi durumda ama arka bölümündeki deriler soyulmaya başlamış, tam açma kapama kısmında üstelik kullanılacak gibi değil. Bir süre sokakta gezindikçe ona uygun sutaşı aradım durdum sonra da unuttum gitti. Dar zamanlara kısmetmiş tadilatı. Elimde uygun bordür, su taşı gibi malzemeler yok. Yoksa yok ben de kendim yaparım dedim.
Vee beyaz bir sutaşını aldım.

Önce rengi değişsin diye kahverengi boya kattığım suya daldırdım.
Kuruduktan sonra kahverengi yün ile işlemeye başladım. Çantaya çok aykırı durmayacak bir şey olsun istedim.




İşleme bittikten sonra, fermuar boyunca monte ettim.


Ve bitttiiiiiii.

8 yorum:

  1. çanta gerçekten de güzelmiş. Yenilemen ise cuk oturmuş resmen.....

    YanıtlaSil
  2. e valaa süpersin ne demeli.
    Dar zamanlar ha,
    modeli benim de hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  3. dikkatimi çekti, kota kahverengi çok yakışıyor..
    çanta çok güzel olmuş bitanem..o güzel ellerin dert görmesin...kot ve kahverengi konusunda ben de çok ısrarlıyım..bu ikisi hep yanyana olmalı :)))
    can kız resmini yapacağım..kargoyu da aldım..çok ama çok teşekkürler ediyorum..zevkine, eline, emeğine sağlık benim gül yürekli arkadaşım...
    fotoğrafını merakla bekliyordum zaten...
    yüzünü merak ediyordum..resmini elime alır almaz, "zaten böyle biri olabilirdi ancak.içinin güzelliği yüzüne vurmuş" dedim..hakikatten ya, ben seni niye bu kadar çok seviyorum?şahane bir insansın ya can :)))
    kurban olurum sana ya :))))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Adadenizim teşekkür ederim.
    Nalanım vallahi dar zamanlar, modeli cok kullanışlı hatta ben eskirse bunun kumaşını kotunu da yapacağım, üstelik kolay bir model de.
    Baharcığım teşekkür ederim.
    Figen ablacığım, bu çanta kot değil yumuşak bir suni deri gibi birşey ne olduğunu bulamadım ama kotla yapılır hem de ömürlük olur, ben de kahve-mavi uyumunu severim. kot olunca hele daha güzel olur. Ben çirkinim yaaa senin bakan gözlerin güzeldir olsa olsa ve tabii kocaman yüreğin.O resmin arkasına yazacaktık baktıktan 10 saniye sonra imha edin diye:)) Sana ve çevrende yaptıklarına layık değil hiç biri, iyi günlerde kullan.
    AtölyeKediciğim,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım.....

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Halimeciğim.

    YanıtlaSil