.

.

26 Ağustos 2011 Cuma

Minyatür Çalışması-4 Ütü Malzemeleri

Ütü en sevmediğim ve başımı kaldıramadığım iş ama burada alet ve edavata özendim:)))
Ütü tahtasının alt kısmında yelpaze, üst kısmı carte d'ore çubuğu ve lehim teli kullandım.

 Ütüyü hamurla yaptım ve bir de fiş ürettim daha iple nam-ı diğer kordonla birbirlerine bağlanacaklar.


Bu da ütü kol tahtası:)) Üst Carte D'ore tahtası, altı lehim teli:)))



Ayy daha bunlarda zımparalanacak, boyanacak. Ne çok iş varrrr, ortada elle tutulur bir şey yok henüz:))





3 yorum:

  1. minicik minicik uğraş dur bakalım:)

    YanıtlaSil
  2. Ütüyü kim sever ki zaten... Ütü masasının ayakları ve kol tahtası için ayrıca tebrikler..

    YanıtlaSil
  3. Yetenek-Sizinciğim çok şeker ama bu uğraş:))
    Ütünün son hali daha da güzel oldu, bir görsennn:))
    Cebimdeki Renklerciğim, benimde içime sindi son hali özellikle henüz resimleyemedim ama şirin oldu, ayy ütü yü bile seveceğim neredeyse:)

    YanıtlaSil