.

.

14 Nisan 2011 Perşembe

Ge-li-yor-larrrrr,sabredin azıcık...

Evet, sabredin  azıcık yani, 3-5 gün daha havalar yağışlı geçecekmiş sonra gelsin bahar...

Kimi şen şakrak...
Gelsin kuşlar.... ben hayal ettim onların gelişlerini, onca yolu uçacak değiller yaaa mutlaka teknolojinin nimetlerinden faydalanıyorlardır gelirken...Ehh estek köstekte olsa iki teker bir araba işlerini görür mü görür:)))

Yine bahar totemi tabiii benim yaptığım:)))
Hadi bakalım gelsinler, hoşgelsinler....Bırrrr... bugün hava yine çok soğuk...


Kimi düşünceli...



Kimi meraklı...



Kimi endişeli...




Kimi neşeli...




Kimi dikkatli...



Ge-li-yor-lar....




Original desen http://www.birdcastle.org'dan/ alınmıştır.


12 yorum:

  1. baharın habercilerini çok beğendimmm

    YanıtlaSil
  2. çok şekerler ben de bugünlerde kuşlara taktım kafayı bahar geliyor diye herhalde:)
    kaneviçe zor iş kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  3. hem kanaviçe, hem kuş, harika olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım! Hem yetenelisiniz hem de ruhu var yaptıklarınızın o yüzden iki kat güzel ve değerli:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Özlemcem, Noblesseciğim, Nedukcuğum, Narsıstanbul ve Sevgili Deli Anne, teşekkür ederim sevdiğiniz için çırpılarımı...

    YanıtlaSil
  6. Ay hamaratım benim, kuşlar bile işlemiş arada derede, affferim sana, bu havalar benim enerjimi yedi, çok tembelim bu aralar :(

    YanıtlaSil
  7. Ben de tembelleşeceğim elimdekiler bitince:)) 10 tane falan oldu yeter şimdilik, yazın da yaparım ben bunlardan çok keyifli oluyor, ahh sen yapsan herhalde yıkarsın ortalığı elin de gözün de alışık benimkiler gibi uydurukta olmaz üstelik...

    YanıtlaSil
  8. Bu kuşlar bana da gelmeyen baharın müjdesini verdi.En üsttekinin şarkı söylemesi ve arabaya binmeleri detaylarına bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. Geşmişler işte...

    Dur bişey anlatayım baharın gelişi ile ilgili.
    Geçen sabah Alp i yolculadım evden,bir kaç dak.sonra telefonum çaldı.
    Anneee,benim odamın penceresinden baaak.Baktım,çocuğum bir kaç blok ötede gökyüzünü işaret ediyor.İlk leylek...Az sonra daha yüksek sesle şöyle diyor.
    Anneee,düşeceksinnn..Ben yarı belime kadar dişarda,kafam yukarda :))

    Geldi bahar,geldi de...

    YanıtlaSil
  10. Tüliiin, geçen hafta buradan leylek sürüsü geçti, ama arkalarından bahar gelmedi :(

    YanıtlaSil
  11. Nazancığım ben de sevdim en üsttekinin keyfini tasarlarken:))
    Banucuğum eğer sizin oradan geçtilerse kesin donmuşlardır bu soğukta:)))
    Tülinciğim, elbet yakında daha yakından göreceksin leylekleri bu kadar sarkıp çocuğun yüreğini niye ağzına getirirsin ki?

    YanıtlaSil