.

.

20 Kasım 2010 Cumartesi

''Ohhh'' dediler...



Hani şuradaki  yazımda başlayan banyo aksesuarlarına devammm...

Ev halkı elime makası alıpta bluza hamle yapmadığım için bayağı bir dertlenmişlerdi yaa, bu bayram ''Ohhhh'' dediler, nihayetinde:)

Sadece rengi için aldığım , eşleri bulunmayan ve de üzerinde farklı 2 fiyonk türü bulunan havlunun ilk hallerini resimlemeyi unutup caaa'nım bluzume gözümü kapayıp vurdum makası...Koca fiyonklar yapmışlar sarma tekniği ile ,sökecek kadar enerjim yok,evirdim çevirdim nihayetinde o fiyonkları kapatabilecek bir baklava deseni oluşturdum..Biraz sutaşı ile de süslenince hem çift hem âlâ oldular ve görenlerce pek takdir edildiler...

Ev halkı ne mi dedi? Onlar susuyorlar daha efendim,ne diyecekler kumaşın sonuna kadar sabrederler ''Yeter artık, buladın her yeri'' diye sonunda  feryat ederler...Yaranılmaz yani:)))


4 yorum:

  1. Mavi desenli kumaşla havlular tam uyum sağlamış Fiammacım eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim esenciğim, yapsam yapsam ne yapsam diye dolanıyorum elimde kumaşla halen.. bir takım daha havlu yapayım, bir de 5 lt lik plastik kutu bekliyorum ki yine kaplayayım..çok kullanışlı oluyorlar ıvır zıvır için...

    YanıtlaSil
  3. süper anlatmışsınız. çok güldüm. banyo aksesuarları da çok hoş canım. ama ev halkının ses çıkarmamamsı da manidar hani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morlaleciğim, ev halkı tarafından olmasa da olumlu yorumlar alıyorum eve gelen misafirlerden, daha yeni parçalarda ekledim, yayınlarım, kumaş bitmedi bu yüzden yeter buladın heryeri demiyorlar daha:))

      Sil