.

.

4 Kasım 2010 Perşembe

Çırpı Çam Ağacı



Belki uzunca bir süredir kullanıyoruz bu havluları ama dikkatimi çekmeleri şu günlere nasipmiş:)

Yılbaşı yaklaşıyor, adetlerimizden olmasa da çam ağacının süslenmesini severim.Sağlığım müsaitse ve de moralim de iyiyse her sene koy-kaldır yapma çam ağacımı  yılbaşından günler önce süslerim. Çam ağacı yeni bir yıla girmenin imidir ben de. Evde el ayak çekilince ışıklarını yakar, elime çayımı alır, camın önüne kurulur, karşısında keyif yaparım. Hele dışarı da kar varsa ve lapa lapa da yağıyorsa deymeyin keyfime...

Bu havlu etamin değil kadıfe benzeri bir kumaşa işlenerek havluya aplike edilmiş ve yapımı da kolay ve çabuk... Herhangi bir kumaşa yapılabilir...Yeni bir yıl yaklaşıyor paylaşayım belki bir kaç çırpı ile eşine dostuna hediyelikler yapmak isteyenler olur diye düşündüm. ,
Ben mi? Tabii ben de yapacağım hem de Aralık ayını beklemeden:)))


7 yorum:

  1. çok sevimli olmuş. iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Haydi yap yap :))
    Bu aralar pek bi hamaratsın haaatuuun :))

    YanıtlaSil
  3. ÇOK ŞEKER VE ŞİRİN KIŞ MEVSİMİNİ NEDE GÜZEL ANLATIYOR ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. Güzel ve kolay bir örnek.Bu aralar etamin çok revaçta.Deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Emineciğim:) ben daha yapmadım yapacağım ama bu hazır olanı:))
    Banucam yapacağım hiç şüphen olmasın sana bu leblebi çekirdek olur, hamaratlığa gelince evet yaa şu günlerde kafamı boşaltıyorum herhalde...
    Gönülcüğüm,Esenciğim teşekkür ederim illa etamine değil herhangi bir kumaşa da denenebilir.

    YanıtlaSil
  6. ya var ya,annem bana çocukken amma etamin işletmişti :)
    ama güzel di yaa.. :)
    bu arada bu çarpı işli çamlar çok şirin ablacım :)

    YanıtlaSil
  7. Yaa biz de yapmıştık bunlardan çocukkenFigen ablacığım hatta bulayım bir yerlerde gözüme çarptıydı çok güzel modeli olan çam ağaçları var sıra sıra örtü kenarları icin:))

    YanıtlaSil