.

.

18 Ocak 2013 Cuma

2013 Miss World Of -off off ki ne off Kartaloş Kokonalar Yarışması-5

Safinaz - Bu işin suyu değil cılkı çıktı resmen. ayyy Huysuz haklı, nerden toplamışlar bunları hepsi ayrı sorunlu hepsi türsüz, hepsi cinsss!!! Şimdi çağıracağım kadın resmen beni gerdi, davul etti içerde, haaa bitti mi gerginliğin geçti mi derseniz nerdeee efendim, nerdeeee çağırayım da siz de görün. Dayanamayacağım artık bu kadına ve bu kadarına bir an önce yürüsün gitsin hayırlısıyla yoksa dayanamayıp saçını başını yolacağım! Ayy şu kenara oturup sunayım ayakta hiç çekilmez bu kadın!!!
Vee huzurlarınız da BİLCEVHER HANIMMMMM...

Bilcevher  - Geldin efendim geldimmmm, yerler kaygan, ağır ağır yürüyeyim de bir sakatlık çıkmasın.




Safinaz  - Ağırdan alın  Bilcevher Hanımcığım ağırdan alın ben beklerim de yarışma beklemez.

Bilcevher   - Geldim, geldimmm. Hani nerde Kenan bey, göremiyorum? Neredesiniz Kenan Beyciğim?
Safinaz  - Kenan Bey bu yarışmada yok Bilcevher Hanım, demin size içerde de izah ettim, o başka bu başka yarışma! Bakın, Huysuz var, Uğurcan Beyefendi var, Jenefer hanım var.
Bilcevher  - Ayyy çok üzüldümmm, Kenan bey'in olmadığına, yoksa hasta falan mı?
Safinaz  - Hasta değil efendim, sıhhattelerdir umarım ama o başka kanalda, başka programda yarışma sunuyor.
Bilcevher   - Ahhh öyle miii? Ben onunla yarışmak için gelmiştim madem öyle bu yarışma olsun o zaman. Kim sunuyor bu yarışmayı Tamer Bey mi? Bak baştan söyleyeyim o kayan koltuklara binmem. Zaten Kenan Bey'den de rica edecektim ayakta yarışayım ben, oturamam o yüksek koltuğa diye.
Safinaz   - (Yaa sabır yaa sabır!!) Bilcevher hanımcığım size Tamer bey'i de açıklamadım mı ben o program bu program değil demedim mi!!!
Bilcevher   _ Ayyy niye azarlıyorsunuz ki? Belgesel mi çekeceğiz yoksa, bakın vahşi hayvanların yanına yanaşmam, korkarım bilesiniz öyle atraksiyonlu hareketlerde de yokum.
Safinaz  - Hayır,  Bilcevher hanımcığım, belgesel de çekmeyeceğiz endişelenmeyin vahşileşmedim ben de henüz!
Bilcevher   - Ayyy ayyy şimdi anladımmmmm, ayyy baştan anlamalıydım, çok özür dilerim sizdennn, önlükler efendim önlüklerrrr, hepinizde önlük varr bir örnek, yemek programına müracaat etmiştim siz geleceksiniz evlere sanıyordum ne bileyim ben. O program mı bu program?Yemek yapıp yarışacağım şimdi değil mi?
Safinaz  - Ahh Bilcevher hanımcığım, içim acıyor sizi gördükçe kızamıyorum da halinize bakıp bakıp. Onlar bizim iş kıyafetlerimiz, siz sadece yürüyeceksiniz podyumda, hadi şöyle bir yürüyün, soru falan da soramayacağım ben size, kıyafetiniz de eh işte zaten, zor kazanırsınız bu gidişle. Belli ki hatlar karışık yanlış yerdesiniz, hadi Bilcevher hanımcığım, bir gidip, bir gelecek, sonrada durup selam vereceksiniz, hepsi bu yarışma bitecek.
Bilcevher   _ Ayyy ne kolaymışşş, bütün yarışmalar böyle olsa hiçbirini kaçırmam, ödül kaç para Safinaz hanım, ödül kaç para? İki tur fazladan atsam, barajı geçer miyim?
Safinaz   - Geçersiniz, geçersiniz Bilcevher hanımcığım geçersiniz 3 tur atın isterseniz de 500 milyonu kapıp gidiverin olsun bitsin!!!!
Bilcevher -  Ayyy itiştirmeyin lütfen Safinaz hanımcığım düşeceğim şimdi, niçin itiyorsunuz arkamdan? Ben evlenmeyeceğimmmm, kimse evlendiremez beniiiiii, tanımam etmem o karşıdaki adamı, anladım şimdi stüdyoları karıştırdım  bennn ayyyy İMDATTTT!!
Safinaz  -  (Bir '' Biri beni evlendirsin'' programı kalmadıydı sormadığın. Aman evlenmezsen evlenme, Allah korudu Uğurcan'ı ama  yaktın sen beniiii Bilcevher Hanımmmm)





Çekilişe katılmak için şartlar 2013 Miss World Of _offf ki ne off Kartaloş Kokanalar Yarışması Başlıyorrr'da)

15 yorum:

  1. ayyyy ALLAH iyuiligini versın kuzummm yıne dedırttın napayım:))) öldüm gulmekten kızz...bılcevher ımız eksıktı o da geldı tam oldu..:)) yalnız fıammacım senın hatunlarda jennıfer lopeze rakıp popo da:))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilciğim vallahi öyle Lenefer dan ilham aldık zati:))

      Sil
  2. Allah safinaza sabır versin valla yine iyi davranıyor .Yalnız isim on numara ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hak vermeye başladım Safinaz'a, Meralciğim.

      Sil
  3. Yaa şu cumartesi gelse artık :) Sabırsızlanıyorum :)
    Sen bu hatunları tasarlarken ve bu kareleri çekerken, evdekilerin ne düşündüğünü merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evden bildiriyorum Marifetli Perim: Herkes, her zaman düşündüğünü düşünüyor:)) Çekimler bittiği için ev genelinde bir rahatlık seziyorum:)) Az kaldı cumartesi ye:)) Finali bekle!

      Sil
  4. bunun fistanı daha bir güzelmiş ama...Bilcevher nerden aklına geldi bu isim....Bu arada ben finalin geciktirilesini isteyenlerdenim. Böyle eğlenceli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumartesi akiamı son yazı yayınlanacak. Pazar akşamı da çekiliş soonuçlarını yayınlayacağım. Sonra... sonra mı ne olacak, eee başka bir öyküleme yazarım can :))

      Sil
  5. Ayyy nasıl iyi geldi senin bu yarışma serisiiii.. Bicevherin aklıda adı gibi CEvher mübarek haha bir türlü anlamıyor hiç ellememiş aklını onun için bozulmamış cevher gibi kalmş içerde aklıda beynide anlayamadı bir türlü hahahah :) Koltuklarda kaymıycam demiş hahaahah kız bunlar nerden geliyor aklınaaaa :) Aklınla bin yaşa emi :)
    Ama haala benim favorim DİLBERAY sonra da ne kadar da aklını kullanmasa da BİLCEVHER :) Pek bir sinsi görünüyor haha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadın laf aramızda çok fazla zap yaparak televizyon izleyen bir hatun bu yüzden her yarışma kulağına bir yolla çalınıyor Senaycığım. Biraz ordan biraz burdan yaniii. Taner KAradayğlı nın yarışması var ya o koltuklardan bahsediyor o:))

      Sil
  6. Şuleciğim, sunucuya ayrı, yarışmacılara ayrı bittim:)) Gördüğüm en eğlenceli blog yarışması:))
    Kazanana ödülünü Safinaz mı verecek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reha Muhtar gibisiniz ama Sevgili Elişi Defteri:))) Kontür sorular bunlar, belki surpriz bir son yazar olabilebilemem mi?:))

      Sil
  7. Bayıldım ben bu kartaloşlara. İsimleri çok aradın mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevgili Nilhancığım isimler nev-i şahıslarına münhasır ama gerçekten zormuş birine bir vesile ile isim takmak, ana babaları şimdi çok daha iyi anlıyorum:))

      Sil
  8. ÇEKİLİŞ YORUMLARINA KAPANMIŞTIR.

    YanıtlaSil