.

.

20 Ocak 2013 Pazar

ÇEKİLİŞ SONUCU/ World Of-off ki ne offf Kartaloş Kokonalar Yarışması

Safinaz 'ı işe geri almak zorunda kaldım:( Maaş vemediğiniz için beni atamazsınız işten diye peşine takmış avukatları gelip kapıma dayandı:))
Sevindiniz değil mi? Sizi Safinazcılar sizi:))
Neyse biz de aramızda anlaştık tokalaştık ve çekiliş sonuçlarını size bildirdikten sonra İzmir'deki sakin huzurlu ve mutlu yaşantısına çekilecek.
Ben de kendisine yeni hayatında mutluluklar diliyorum:)
Gelelim çekiliş sonuçlarını açıklamaya:))

Safinaz    -  Hoşbuldummmmmm canlarımmmm, hoşbuldummmm. Beni siz yarattınız ama malum yarışma kehren bitirildi ve çekiliş sonuçları için bir gün daha Istanbul da kalmam da çok fazla ısrar edilince, eee ben de kırmayayım, sonuçları açıklayıp öyle yuvama gideyim dedim...
İşte Çekiliş Listemiz aşağıda :))

Listede adım yok diye kimse bana bulaşmasın, elimi bile sürmedim, Fiamma'dır mutlaka müsebbibi ;D
Bağırın, çağırın, tepesinde boza pişirin ama yakasını sakın bırakmayın, beni örnek alın:)))
Ahhh şu random icat edilmemiş olsaydı ben mutlaka torpil yapardım hepiciğinize ama sizi de bu random yaktı elimden bişi gelmiyor:))






Veee tebrikler, ADADENİZ'ciğim....

Şansın daim olsun....
Hepinize tekrar teşekkür ediyorum....
Sevgi ve Dostlukla Kalın....



31 yorum:

  1. Saadetciğim, tebrikler canım, adresin ben de var ama yine de teyid maksadıyla sen bana yine bir gönderiver ister buradan ister mail olarak. Tebrik ederim ben de Safinazdan yakamı kurtardım çok şükür ama tabii yorum kısmına ancak yazabildim, şu random çok zormuş, bir yandan çek fotola, bigisayara yükle, resmen zamanla yarıştım.

    YanıtlaSil
  2. aaa süper sevgili saadete çıkması.tabiki kendime çıkasınıda çok ama çok isterdim ama saadet hanıma çıkması bana çıkmış gibi sevindirdi.tebrik ediyorum onu.fiammacım senide tebrik ediyorum.hiç böylesi bir çekiliş görmemiştim.ilham oldun desem bende senin kadar yaratıcılık yok ki napsak.öhömm laf aramızda 15 tatilde hazır evdeyken 3 yıldır ertelediğim çekilişi yapicimde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahakine inşallah Alanaycığım ben hiçbirinizi bir diğerinden ayırt edemiyorum ki hepiniz benim için değerlisiniz.Saadet daha farkında değil kazandığının, face de geziniyor:)) yaparsınız siz hem daha genç beyinler yaratıcılık sizde asıl...
      Ben yenisini hazırladım ama biraz zaman lazım bana da sonra devam sevdim bu işi:))

      Sil
    2. teşekkür ederim Alanay:))

      Sil
  3. Ama yok böyle bir şans:)))) Kendimi dopdolu tebrik ediyorum.....Ama İzmir'de ne kadar huzurlu bir yaşantısı olacak onu bilemiyorum işte. Benim evdeki iki canavar.....Deniz kesin el koymaya kalkacak.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikenli tel çevir etrafına Saadetciğim rahat bıraksınlar diye:)) Dikiş Makinanı artık kullanmaya başlarsın bak ona arkadaş geliyor:))

      Sil
    2. sorma perşembe günü dur artık dikişe başlayayım diye oturdum. Güya yünleri toparlayacak bir çanta dikeceğim. Yani kafa basmadı bıraktım öylece. Unutmuş muyum ne....Tamam yeni arkadaşı utundırmayıp çalışmalara başlıyorum:)))

      Sil
    3. Saadetciiim tebrikler, senin dikiş makinanın yanına pek yakışacak :)

      Sil
    4. Tüh kaçırdık mı yani şimdi?
      Saadetcim tebrikler.

      Sil
    5. Safinaz da İzmirde tatlı bir bayanda görüştürürsünüz artık onları Adadenizim:))
      BAnucam hakikaten dikiş makinası köşesi kurmuştu değil mii? Ama süs olmasın kullansın:))
      Nurhancığım kaçırmadınız bu kere Adadenizime çıktı bşka sefer inşallah..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Vardı canım sende bilmeden katıldıydın ve kazanamadıydın:)) Bu tiplemeyi ben bir yerden hatırlıyorum:))) Acaba Bilcevher le tanışıyor musunuz siz hanımefendi:))

      Sil
  5. Saadet'cim tebrik ederim seni :) Güle güle kullan sev...
    Ben çok istemiştim ama bunlardan biri evime misafir olsun diye yaa :(
    Öpüyorum Fiamma'cım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. İsmimi listede görmek bile yetti bana. Zaten kazara kazansaydım ben bunu hak etmiyorum deyip banucama hediye etmeyi düşünüyordum. Ama gerçekten kazansaydım bu düşüncem gerçekleşirmiydi bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaa haaa arkamdan iş çevirecektin haaa!! Entrikayı Safinazdan mı öğrendin sen bakim?
      Banunun yorumlarını sıkı takip ediyorum ben ki komşu blog kontenjanından kayda aldım:)) Başa çıkamayacağım kadar çokkk esnek şartlarıma uymayan katılımcı olsaydı ki ben zati kendim listeyi revize ederdim:)), sahi yarışmada iptal oldu, Çekilişte bitti ben de işsiz mi kaldım acaba?Yİne beklerimmmm.

      Sil
    2. Sevgili sevginin ruhuuu... Keşke kazansaydın diyeceğim, ama bana hediye etmen için değil-ki böyle düşünmen beni çok mutlu etti- hakettiğin içindir, niye haketmediğini düşündünkiii :)

      Sil
  7. Ayyyyyy ben de çok üzüldüm amaaaa :D Olmadı şimdi akşam akşam uykum da kaçtı :) Belki yakında yine bir yarışma falan düzenlenir :) Umut kazanamayın ekmeği misali avunalım :) Ada ve Deniz' i de tebrik ederim şanslıymışsın vallahiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazılanıyorum pek yakında yayında da inşallah içinden çıkarım Alanaycığım biraz kuralları zorlaştırayım bir dizi film hazırlıyorum, fikir verin bana kurallar ne olsun? Sınav? Karakterleri Oylama?

      Sil
  8. Kim gitti şimdi, Safinaz mı? Üftade ne oldu ya da Kakılmış? Fiamma bu tiplerin hepsi birbirinden şeker oldu. Aklına, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkerciğim, buradaki kızlar başka evlere uçtular... Adadenizime özel yaptım:)) Ama Safinaz'da İzmir e gitti, belki buluşurlar orada:))

      Sil
  9. Tebrikler adadenizi:) şansın daim olsun. Ellerine sağlık Fiammacım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elişi Defteri, iyi günlerde kullansın Adadenizi de. İlk kocakarı bebek yani Safinaz da İzmir'den Asude hanım a gittiydi ne varsa bu İzmirde kışdolayısıyla sıcak yerlere kaçıyorlar herhalde kocakarılar çekilişte numara karşısındaki isme bakınca kahkaha attım resmen:)

      Sil
  10. Ne güzel Ada Deniz bu şirinelerden birine sahip olmuş ,şansın bol olsun arkadaşım.Fiammacım o kadar güzellerki sayende 2 gündür bloggera döndüm.Sevgiler herkese.))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa can geldi yani bloguna haa hadi bakalımm bekliyorum senden de güzel yazılar...

      Sil
  11. Banucam fiamma bir ara ara vermişti ben de takibi aralamışım. o arada dizi başlamış. ben takipte gecikmişim. Her gün takip edenlere ayıp olur diye hakketmediğimi düşünmüştüm.
    Fiammacım yakalandık sana ha. gözündende hiç bir şey kaçmıyor:)
    İkinizide öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama yaz tatiline çıkıyorum benn o zaman aralar ondan:))

      Sil
  12. yaaa ben çok istemiştim bu kokoşları :( Şaka şaka sadece cok sevmiştim onları
    ne yapalım şanslı kazanan Adadenizine dahada şans getirsin inşallah
    sevgiler,
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil