.

.

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Cihan'ın Bahçesi

Bugün bir eksildik. Uzunca süre, uzun aralıklarla girebiliyordum bloglara ve face'e. Bugün akşamüstü aldığım haberle tanımadan sevdiğim, paylaştığı birbirinden zevkli işleri sevgiyle takip ettiğim ve tanıyıp onu evinde ziyaret etmek ve yaptığı güzelliklere dokunmak istediğim bir güzel insanın vefatını öğrenince göz yaşlarımı tutamadım.

Tüm sevenlerinin başı sağolsun, güzel sözlerle anılmak, hoş bir seda olmak her insana nasip olmaz. Cennet bahçeleri mekanı olsun, rahat uyusun güzel yürekli insan.

6 yorum:

  1. Ne diyorsun, inanamıyorum, çok ama çok üzüldüm, Allah rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
  2. Takip ettiğim bir blog değildi, atlamışım sanırım. Ama bu kadar güzel anılan bir kişi olduğu için ne mutlu Cihan hanıma. Mekanı cennet olsun....

    YanıtlaSil
  3. o kadar üzgünüm ki...
    naif, sevgi dolu, çalışkan bunun gibi birsürü güzel özellikleri olan, tanımadan çok sevdiğimiz biriydi cihan.
    mekanı cennet olsun, nur içinde yatsın...

    YanıtlaSil
  4. Şule ablacım bende ilk öğrendiğimde gözyaşlarımı tutamadım gerçekte kendimi ailemden birini kaybetmiş kadar kötü hissettim yüzyüze tanışmasak bile çok sevdiğim biriydi... nurlar içinde yatsın mekanı cennet olsun inşallah:))) ablacım seni de çok seviyorum ben.... çok öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil