.

.

18 Aralık 2012 Salı

Mitos Bölünme Yarışıyor...

Vallahi yayına hiç bu kadar acele yazı göndermemiştim:))
10marifet.org 2013 Yılbaşı Yarışmasında yarışıyorum ve tabii çok eğleniyorum:)


Birincilik garanti, 2.lik de garanti derken baktım beni gören 10marifet'in dinazorlarından adı lazım olmayan şahsiyet iki pipet bir ampul almış eline antikacılığa soyunmuş (Maviş'in benim için kullandığı  ahhh o kelimeyi bulamadım ya! ) yarışmaya katılmış, bir yaprak keçe mansiyona da razı olacağım neredeyse...
İşte bu da mansiyonu garantilesin bari:))
Efendim, geçen yıllarda eve gelen ama nasıl geldiğini bilmediğim  Işıklı Noel Baba şapkasını mitos bölünmeye tabi tutarsam ne olur?
Hem geri dönüşüm olur hem de bütüüüüüüüüüüüüüün aşağıdaki yılbaşı süsleri olur:))




Bu eserimi yarışmadan çektim,boşuna oylarınızı ziyan etmeyin:)


3 yorum:

  1. :)))))))))duymasın o laf attığın dinazor bunları.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duysun, duysun:) Ondan mı korkacağım dinazor işte, beni sabote eden herkes dinazor hemi de:))

      Sil
  2. Yakarım uleeeyyyyn hepinizi, dinazor değil miyim, püskürttüm mü ateşleri ağzımdan dağıtırım leeen buraları :))))))

    YanıtlaSil