.

.

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Şişşşşşşşşşştttttttt!!!!

Şııışşşşşşşşt, sessiz olun lutfennnnnnnnn...
Uykusuzluk çekmek nedir hiç bilmez misiniz yahu!
Zor uyuttum vallahi bu kuzuları:))
Birini uyutuyorum öbürü uyanıyor öbürünü pışpışlıyorum diğeri gözünü aralıyor, ohhh tam daldılar ben de uyuyayım artık derken şimdi uyanacaklar, meee meee meeee diye  meleyip yüzümü gözümü yalayacaklar:)

Bir kuzu..., tamamdır, uyudu.


2 kuzu... tamamdır,  uyudu.


3 kuzu....tamamdır, uyudu.



5 kuzu... uyudu...


10 kuzu....uyudu...

Ohhhh hepsi uyudular:)) Kim bıraktı bu sürüyü kapıma ki? Ya bir terslik var, bunlar hani çit atlayıp beni uyutacaklardı? Duy da inanma ya da bir ilk, ben uyuttum nihayetinde bunları, işte ispatı:))

Aman 26 Mayısa kadar uyusunlar yeter bana:)) Ne mi var 26 Mayıs'ta şenlikteyiz efendim, şenlik var, şenlik... Boğaz'ın en güzel semtlerinden Arnavutköy'de... EE işte biz de oraya gidiyoruz, daha ne olsun...
26  Mayıs Pazar günü Arnavutköy Şenliği için bu hazırlıklar ve gelebilecek olan herkesi bekliyoruz efendim:))








26 yorum:

  1. Ooooooo iyisiniz siz. Sergiler,şenlikler. Bir cümbüş ki biz burada kıskanalım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2013 faaliyet yılı ilan edildi Saadetciğim. Nerde hareket orda ben durumları yani:)) Tabii kafamı kaşımaya fırsat bulduğum zamanlarda yoksa biliyorsun beni ev kuşuyumdur.

      Sil
  2. Aştın sen, aştın hayatım.
    Kuzulara da bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hiiii, çokk kuzu bunlar Tülin teyzesiii, uykucu bunlar...

      Sil
  3. Ay bunlar ne şirin ne şirin.Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh şükür yazışmaya başladık Sevgili Petekciğim:)) Ne zormuş sır tutmak yaaa:))bloguna bile giremiyordum korkudan:))

      Sil
  4. ne şirin kuzular...
    uyusun da büyüsünler...

    ay ama nasıl gelmeli ki... gidemiyorum, içim gitsin benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzu bunlar kuzu Ruşenciğim tabii uyuduklarında sadece:) yüreğim hep birlikte olalım istiyor keşke naklen yayın yapabilsek:))

      Sil
  5. cici cici olmuşlar. İnsanın elini uzatıp sevesi geliyor. Çok şirinler çok:)

    YanıtlaSil
  6. Süper olmuşlar bayıldım ,bol satışlar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah keyifli havası güzel bir gün olsun Nuraycığım...

      Sil
  7. :)) kuzuları sayarken ben uyuyacaktım:)) yerim desem abes olacak ama o kadar tatlılarki!maşallah sana kadın harikasın valla.
    şenlik haberine çok sevindim.hadi bakalım o zaman size kolay gelsin diyorum fiammam sen çok yoğunsundur şimdi.kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanaycığım teşekkürler, yoğunluk pek yok aslında aklıma geleni yapıyorum işte masa renklensin diye...

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Ama ama ammmaaa en tatlısı senin kuzu:))) Benim için bir yumulsan şöyleeee nasıl olur acaba:))

      Sil
  9. Türkiyenin taaaa öbür ucunda Hatay-Arsuz da olacağımdan ancak fotolarla idare edebileceğiz canım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalanım yüreğin yanımızda olacak yaa bol foto çekeriz artık sizler için. Benim için künefe yeee...

      Sil
  10. Ama bunlar çok kuzular ya:)) çok güzeller kolay gelsin sana:))

    YanıtlaSil
  11. Uyusunlar uyusunlar
    Çok şık olmuşlar
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Nilaycığım...

      Sil
  12. Hepsi pek şeker de ben seni merak ettim, nerelerdesin, sesin çıkmıyor hiç?
    Diliyorum ki, şenlik hazırlıklarından ötürü yoğunluk yaşıyorsun ve keyfin yerindedir. Öpüldün.

    YanıtlaSil
  13. shaun the sheep geldi aklıma :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Hiç oynamadım ama ben:)) onlarında mı uyku sorunu var gönder bana, ney de çalarım uyurlar:))

      Sil