.

.

4 Mayıs 2011 Çarşamba

Brezilya Ganimeti-3

Bir kaç parçayı bir arada yayınlayayım da daral gelmesin sizlere de, siz beğendiğinizi seçip seyreyleyin:)))
EE bir aydan fazla kalınca aferin ona boş oturmamış, çarşı pazar gezip pratik yapmış:))

Ahşaptan toka yapmışlar, bir ahşap parçasını yaprak,çiçek,kaplumbağa şekilleri verip verniklemişler, biraz lastik ve bir de boncuk. Serguncuğum bunların daha çeşitlerini yapar, matruşka, palet, bir bulut ve yağmur damlası hayal ettim ben:)) Polimer kille de yapılabilir. Ama tabii saçı olana bütün bunlar(yine bir hoşnutsuzluk koymasam araya olmaz değil mi?) (Unutmuş saçımı kestirdiğimi, iyi mi?), bense sadece kendime kaplumbağalıyı ayırdım, tosbağaları sevdiğim için belki bir gün saçım uzar yine, diğerlerini lepiskacıklarıma hediye ettim.


Bu parça Brezilya'dan değil:) , onu makinanın içinde buldum sanırım İtalya'dan. Polimer kil, alçı gibi malzemelerden yapılabilir ayna ve saç fırçalarının arkasına makyaj masası üstü için...Kutu üstlerine yapılabilir.
Ben şöyle bir gelin fırça, bir  damat  ayna hayal ettim.

Saçım kısa olsa da bu bant işime yaradı, benim başımda hiç durmaz böyle objeler, kayar gider, bunu merserize yünden örmüşler, arka kısmını  da kendi ipinden zincirle bitirmişler, kaymadan duruyor, renkli, çiçekli boncuklu yapılabilir, hatta eski kazakları kesip çift kat dikilir veya poplinden de olur..


Yine tahta parçası, ahşabı oymuşlar, yakarak renklendirmişler. Tıpkısının aynısını 10marifette görmüştüm, ya Sevgili Racine ya da yine ahşap oymaları yapan bir arkadaşımız göndermişti ya da sadece resimdi, arayınca bulunmaz ya bulamadım:)))

Bu kitap ayraçlarını  bu kez ahşabı boyayarak yapmışlar. Tropik kuşlar, sevdim...


Hazırlanın arkadaşlar, bunlardan biz de yapacağız belki daha da minilerini, Küçük Şeyler blog sahibi Özden abi ''yakında yapacağız'' diye ipucu verdi.

Bu gecelik bu kadar düzenleyebildim ama daha bitmedi ,adı üstünde ganimet yani:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder