.

.

13 Ekim 2010 Çarşamba

Afrika Menekşeleri

Vır vır vırrr, dır dır dııır...Yine kendimden şikayetciyim:))Eskiden Tanrı'nın bana en büyük lutfunun sabır olduğuna  ve kendimin Eyup Sultan sabrı ile donatıldığıma inanırdım.Yok, şimdilerde hiç sabrım yok... Oysa yaş ilerledikçe en çok sabra ihtiyac duyuyor insan.
Nisan ayının başlarında her yerde gördüğüm ''Afrika Menekşeleri'' girdi kanıma, renk renk, çeşit çeşit,model model...Elalem neler yapmış hadi sen de ufakta olsa bir şey yap diye koyuldum işe ve Bade'ye bir battaniye öreyim diye bir heves başladım örmeye.Ör, ör ör, yanyana diz, diz,diz, bir bakıyorum bir arpa boyu yol ancak katetmişim.Nisan,Mayıs,Haziran,Temmuz,Ağustos derken öre öre vardık Eylül'e...Ben örerim çocuk büyür, gider gelir ölçer kızamık geçiririm. Sonunda pes ettim, anladım ki benim öreceğim battaniyeyle çocuğun ayakları  bir karış hep açıkta kalır. Sabır kalmamış efendim, sabır tükenmiş bendenizde,test edildi onaylandı.
Peki ne yapacağız ördüğümüz onca menekşeyi atacak mıyız?Söksek olmaz, bir kenarda bıraksak olmaz..Bu kere başladım iki iki birleştirip keseler yapmaya...
İçlerine biraz elyaf biraz lavanta kondu ve menekşe gibi kokmasa da bir dolu lavanta kesesi oldu...

EEE hiç yoktan fena da olmadı, değil mi?

6 yorum:

  1. Bloğunda yazı görünce sevindirik oluyorum ben.
    tu,tu,tu...nazar değmesin benim arkadaşıma.
    Hah,döktürü döktürü ver şöyle.
    Sen ne yapsan bana güzel de,bunlarda çok şeker yahu.
    Bende iğne yastığı yapmıştım benzer şekilde.

    YanıtlaSil
  2. Tülinciğim guzel sözlerine ve motivasyonuna teşekkürler canım,senin gözlerin yaptığım ıvır zıvırları güzel görüyorsa ne mutlu bana( işte asıl ıvır zıvır bunlar:))
    celebim super denecek kadar değil,bataniyeye niyet lavanta kesesine kısmet oldu bunlar:))

    YanıtlaSil
  3. Ben kaçırmışım menekşeleri şimdi farkettim Fiammacım; çok güzeller .

    YanıtlaSil
  4. Bunu kaçırmışım Fiamma'cığım. Boşver böylesi de çok güzel. Bozdur bozdur harca:)) Kırlent yap kendine ayol. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. esenciğim teşekkürler...
    nedukcuğum bende oyle yaptım zaten bozdurup bozdurup harcadım:))) kırlenti düşündüm ama evde kullanılacak uygun yer yok,bütünleşmez hiç birşeyle,yazlıkta da fazla sıcaklık yapar diye vazgeçtim.

    YanıtlaSil