.

.

21 Temmuz 2010 Çarşamba

ŞEHİT MEKTUBU

Kahpe kurşun,
hain pusu,
kanlı vurgun...


Analık mühürüdür alnımdaki kına,
Babamın gururudur üstümdeki üniforma,
Yarim yemenisini boynuma doladığında,
usulca dedim ''Dönmezsem vatan yolunda, başın dik olsun, ağlama''

Buram buram kokusu kaldı da yazmada…
Şehadet andı içtim kışlada…


Namustur Vatan,
Onurdur Bayrak,
Tarihe destanlar yazan bir ecdadın çocuğu olarak,
hiç bakmadım ben tarihime utanarak,
Kahpe kurşun,
Hain pusu,
Kanlı vurgun sen gibi korkarak...


Sıktığın kahpe kurşunlar mı,
Kurduğun pusular mı döndürecek beni andımdan…
Döşediğin mayınlar mı,
Kanlı vurgunlar mı alıkoyacak beni ah bu vatan aşkından...


(Sen bilmezsin,sen bilemezsin…
Nerden bileceksin ki?)


Ben Türk askeriyim,
Anamın kınalı kuzusuyum,
Babamın gururuyum,
Vatanımın bekçisiyim,
Bayrağımın dalgasıyım.


Bir değil yüzbinlerim, milyonlarım ben,
Ben korkmam senden,
Biz hiç korkmadık sen ve senin gibilerden…
Şehitlerimizin emaneti vatan bekçiliği
Bir avuç vatan toprağı için içtik şehadet yeminini...


Biz saklanmayız,
biz pusu kurmayız,
biz kalleşçe sen gibi kadını,çocuğu, kundaktaki bebeği vurmayız…
Mehmetciğiz, vatanız, toprağız, bayrağız
Albayrağımızın altı olsun son makamımız…


(Gözyaşı dökmeye sebep arayanlara ithaf edilmiştir.)
AŞK/20.06.2010

2 yorum:

  1. sağcısı solcusu,memleket evladıydı ikisinin de eline tabanca aldıranlar yıllardır milleti birbirine kırdıranlar ...

    memleket ağlıyorken
    nerdeydiler
    memleket ağlamaya devam edecek
    sonumuz hayır olmazsa
    sonumuz olacak
    dün o idamlara zil takıp oynayanlar bu gün de oskarlık oyunculara taş çıkararak oynuyorlar.
    Bu kez de acıları kullanıp onaylatmaya evet dedirtmeye soyundular oynuyorlar
    içleri göbek atarken ağlıyorlar
    oynuyorlar
    zaman aşımını -müruru zamanı-halk diliyle mührüzamanı unuttular
    bir kaç hukukcu tvlere çıkamıyorlarsa da bari güvenparka çıkıp anlatsalar ya bu ahmaklara
    geçmiş suçların cezasının zamanı geçti...
    ah ulan ah
    deli olmak işten değil

    YanıtlaSil
  2. Ooooy oy, yıllardır aynı oyun ve aynı oyuna düşen bazı hıyarlar, sus diyorum kendime susssss....

    YanıtlaSil