.

.

26 Şubat 2014 Çarşamba

Zenginledik:)



Tanıştırayım efendim elinde iş varsa ve kafanı kaldırmadan kendini işe vermişsen o mini mini yarım gözlüğü takıp uzaklara bakmak istiyorsan üstten üstten bakacaksın, benim tabirimle kurt gözlüğü nedense kırmızı başlıklı kızın ninesini yiyen kurt böyle kalmış belleğimde.
İkinci orta sıradaki gözlük yakın-daha yakın progresive gözlük, nam-ı diğer ofis gözlüğü, bilgisayardan elindeki işe kadar masa üzerindeki yakın yerlere özel projöktör bakışı atabiliyorsun. Bu kişiye özel bir gözlük, özel ölçümle yapılıyor ve biraz tuzluya mal oluyor bir de yapılmasını 4 gün falan bekliyorsun ama rahat mı diye sorarsanız, evet çok rahat:))
Üçüncü ve sonuncu gözlükse uzak gözlüğü, teeeeee uzaklara bakıyorsun, bakıyorsun, bi daha bakıyorsun. Ben bir türlü alışkanlık edinemedim bu zat-ı şahaseri kullanmaya yıllardır ama Allahtan numaraları küçülmüş yaş kemale erince de şimdilerde takmasam  da fazla  etkilenmiyorum.

Gelelim dün akşam ki salozluğuma; bunca gözlük tanıtımı yaptıktan sonra kendi reklamımı yapmasam olmaz değil mi ama? Dün o ortadaki en nadide gözlüğü takıp iş yapmaya kalkan ben boynumdan sarkıttığım sırada aniden ayağa kalkıp da  masa ile bedenim arasında şıkıştırıp, tost yapıp kırmam mı o  gözlüğü:(, dokunsan ağlayacağım o kadar sinir oldum kendime yani. Bugün yine bana optikçi yolları gözüktü dualar eşliğinde, sağ ayağımla girdim dükkana, ne derler adama daha dün aldı bugün kırdı embesil diye tuhaf bir eziklikle, neyse ki 1 saat içinde yapılabilecek boyutta kırmışım da erken kavuştum..:))

Bu yaşta zenginlik bu kadar olur  ve hatta fazla bile gelir benim gibisine, estek-köstek, eğreti-meğreti hayatımıza bu üçleme dahil edildiler efendim...Peki neden? Yazdıklarınızı daha iyi okuyabilmek için efendim tabiii ki:))  OOol-leeeeyyyy:))

5 yorum:

  1. Gözlük kullanımı cidden zor bir aksesuar. Ben ortaokulda takmıştım sonra üniversite yıllarında çizdirmiştim gözlerimi. Şimdi gözlüksüzüm ama yaşla yeniden kullanım olacaktır..
    Bu arada annem almıştı 2 yıl kadar önce hem yakın hem uzak aynı gözlükte. O da epey tuzlu bir gözlük ama 2 farklı kullanmaktansa onunla daha rahat ettiğini söylüyor...

    YanıtlaSil
  2. Senin gözlükleri görünce farkettim, Okuma gözlüğümü takmamışım, gözümü kısa kısa başım ağrımış.
    Ben de daha alışamadım yakın gözlüğe, boynuma taksam dediğin gibi ya sıkıştırıyorum, ya bir yere takıyorum, takmasam, çıkarıp boynuma takılıymış gibi bırakıveriyorum düşüyor. Amaaaa sevmiyorum gözlüğü yahu, o kadar sevmiyorum ki ilkokul 1. sınıfta taktığım miyop gözlüğüne ancak 17 yaşıma kadar dayanabildim, sonra ver elini Göz Bankası. Kontak lensleri o zaman bilen çok azdı.Yıl 1974:)) O gün bu gündür uzak gözlüğüm yok.Ama yakalandık işte sonunda.

    YanıtlaSil
  3. Canımsııın yaaa. Lütfen düzenli takmayı ihmal etme.

    YanıtlaSil
  4. Ablacığım bu zamanda en büyük zenginlik sağlık bence ..
    varsın bizlerin en büyük zenginliğide sağlık olsun:))) gözlüklerde pek cici eminim çok yakışıyodur.... sağlıklı neşeli güzel günlerin olsun:))))

    YanıtlaSil
  5. Bende henüz tek gözlük var ara ara kırdığım ama dur bakalım ne zaman üçlenir:))

    YanıtlaSil