.

.

20 Ağustos 2013 Salı

Surprizzzzz, ben gelirmiş gibi yaptım!!!

Ben geldim demek için daha çok erken biliyorum, Eylül var daha, eee Ekim'de de pastırma yazları bekliyorum ki bu yıl Nisan, Mayıs, Haziran derken koştur koştur Ağustos'u da yarıladık, vallahi ben yazdan bir şey anlamadım  ama yavaş yavaş ısınma turlarına başlamalı, ha ne dersiniz.. Netekim yaz bu ve sonunda ve en nihayetinde bitip gidecek ve kışın ekran başında hep birlikte kestane pişirip, mısır patlatacağız. Hepinizi çok özledim ama bunu bilesiniz. Bazen sessizce girip bloguma bloglarınıza bakmıyor değilim:))
Benden haberler mi? Fazlaca bir şey yok, koştur dur, ülke gündemine facebookta salça ol, havuza git, gel ve malum yakamı bırakmayan ev işleri ile becelleş dur, alışveriş, dış işler, yazın hiç çekilmese de özellikle bugünkü ütü performansından sonra nem %80 lerde iken %95 lerde hissedilmesinde katkım büyüktür, hepinizden özür dilerim bugün için:)))
Neler mi yapıyorum? Çoğunlukla kitap okuyorum, eee havuz başında olunca kış bunalımım nedeniyle okumayı ertelediğim, biriktirdiğim kitaplarımı bitirdim, hatta havuz kenarı organizasyonu ile elden ele edindiğimiz kitaplarla bitirdiklerim kadar daha kitap okudum, gözlerim şeş beş oldu ama kışın dinlendireceğim el işlerimi yaparak. El işlerine gelince yaz başında rengarenk merserize yünler alıp kare kare örmeye başladım, hatta havuz başına da götürüp 2-3 ilmek atıyorum arada ama şu örgü olayına bir türlü ısınamadığım için Eylül sonunda belki bitirir giyerim planlarımı 2023 yılına kadar ertelemeyi şu andaki hislerimle ciddi ciddi düşünmekteyim.
Benim güzel arkadaşlarım zaman zaman soruyorlar bloğunu iyicene boşladın artık yazmıyorsun birşeyler yayınla artık diye de baskı görmüyor değilim hani, hatta kendime de baskı yapıyorum bloğumdaki performansa baktıkça.Yaptığım çeşitli yeni  yeni bir şeyler olmadığını söylüyorum hem onlara hem de kendime . Sahi uzunca bir süredir şu kocakarılarla öyle haşır neşirim ki  arada neredeyse elime yeni bir şey almıyorum. Sıcaklarda aldırmıyor zaten...

Hep kocakarı hep kocakarı yayınlarsam sıkılmaz mısınız?

Bu kere farklı bişi yaptım ben de madem alıştırma turlarına başladım, çok severek çalıştığım bir basket koçu ile döneyim sahalara dedim. Yani bu defa modelim bir adem kişi:))
İşte tanımaktan keyif aldığım bir arkadaşımın talebi ile eşini karikatürize etmeye çalıştım ve çok da güzel tepkiler aldım. Bol bol resimle bu yazımı taçlandırıp sizleri şimdi onunla başbaşa bırakayım...
Daha sonra eşini de yayınlarım, tamam hepinize söz, arayı çok fazla açmayacağım bu defa:))
Hepinize kucak dolusu sevgiler...























30 yorum:

  1. Süper olmuş yine. Çocukluğumda Beyaz Gölge diye bir dizi vardı. Oradaki koç geldi aklıma:) Bacaklarının arasına top da sıkıştırırmış:) En çok da elindeki yeşil ayakkabıya takıldım. Oyuncak falan mı, yoksa kendin fimodan mı yaptın. Bak kendim yaptım deme, şaştım kaldım valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurtenciğim evet ben de o diziyi çok severek izliyordum ama öyle de çocuk değildik yani. Bu bey de o koçlardan biri ve bir takım çalıştırıyor, sadece kendisi hakkında bilgim bundan ibaret:) Yeşil ayakkabı eski bir anahtarlıktı onun eskimiş kısımlarını soyup tekstil boyası ile yeniden renklerdirdim, yani ayakkabıya katkım sadece bununla sınırlı, diğerleri fimodan yaptım. Teşekkür ederim güzel yorumuna...

      Sil
  2. Maşaaallaaaah cancağızım sen bu işin piri oldun. Maho abini de sıraya alıver kııııız:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nalancığım. Maho abi mi dedin?

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Istanbul'a geldiğinde beraber atlayalım Boğaz Köprüsünden, yanlız pek zevki olmaz:))

      Sil
  4. Nasılda uğraşır ıncık cıncık ?? Özletme artık böyle kendini he mi?
    Bu arada biz Figen le buluştuk biliyo musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim işim uğraşmak Tülin'im zaten:)) Söz özletmeyeceğim de nasıldı Figen ablayla buluşma, merak ettim bak şimdi:))

      Sil
    2. Süper güldük, eğlendik birlikte.Nazan vardı, Figenin kardeşi ve benim büyük oğlum. Alp i tiyatro oyunu için talep ettiler. Esas oğlan olarak :))

      Buşuşma Onun bloğunda var. Video da eklemiş, ben daha izleyemedim. Kesin en çok ben konuşmuşumdur ;)

      Sil
    3. Hemen gidip bakıyorum:)))

      Sil
    4. şulemm bir dahakine seni de yanımızda sitiyoruzz :))))

      Sil
  5. Yazık adam da incecik birşeymiş oysa......Birde popodaki iğneler. Onlarda mı sıtılıyor öyle. Hoş yaptım demene de şaşmam ya. Çok çok güzel ama bu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncecik ve gencecik üstelik Saadetciğim ama benim kocaadamlara uyarlayınca o popolar kaçınılmaz büyüyor:)) Poposundaki iğnelerin anlamı var onları polimer kille yaptım ki her biri baskette faul, 3 lü atış, diskalifiye, mola,bilek tutma gibi hakem hareketlerini simgeleren minicik adamlar. Teşekkür ederim can...

      Sil
  6. :)valla duymasın nalanım benden söylemesi:))
    fiammacım blog boşlaması olayındaki zorlanmanın benzeri bendede var:)
    koçu sevdim.yaka bağır falan süper.hem karizma da olmuş.bu popoyla oyuncuları hizaya sokması çook kolay.uyumsuz oyuncuya bir popo darbesi!
    ellerine sağlık canımcım.sefan bol keyfin bol ve daim olsun.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanaycığım, aynen yahu sana katılıyorum, hem beni hem kendini heba edecek söylediğiyle... Seninde sefan bol olsun canım...

      Sil
  7. Valla tası tarağı toplamış bu koç ''ben geldim size sorucam'' mı? yoksa ''ne haliniz varsa görün ben gidiyorum'' mu diyor? yoksa ben kendi kendime gelin güvey mi oluyorum?
    Ellerine sağlık Şulecim çok yine çok şirin olmuş ee o kadar hanımdan sonra bir adem iyi gitmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurhancığım, malum biraz mizahsen katıyorum bu bebeklere, ki her biri ya sevdiği, ya uğraştığı ya da mesleği ile ilgili oluyor. Bu yakışıklı kardeşim hem basket takımı çalıştırıyor hem de hakemlik yapıyor. Yani he iki durumu da hicvettim ama tabii bunalmış bir ruh sergiliyor yaş itibarıyle seneler geçtikce...

      Sil
  8. Bende seni özledin Şule ablam. Ben bu aralar hem kitap okumada hem de bloğumla ilgilenmekte aktif durumdayım. Sizlerin aktif olduğu dönemde malum yeni okul dönemim başlıyor. Ben biraz daha az olabiliyorum. bu arada takıntısız 4. sınıf öğrencisi oldum. Öpüyorum seni görüşmek üzere sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekciğim, bu yıl ben de okullu olmayı ciddi ciddi düşünüyorum yani sana iştirak edeceğim dersler ve sınavlar konusunda. Yürekten tebrik ederim seni...

      Sil
  9. Ay sen benim hayatımdan hiç çıkmamıştın kiiii :))
    Çok güzel olmuş bu da yaaa... bravo valla sana, harikasın, bak Solmaz sultan da çok beğendi, hemen arkamda oturuyor ya, ekranı hiç kaçırmıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Banucum, Solmaz Sultanım hemen anlamıştır benim yaptığımı:)))

      Sil
  10. haydaaa nereye gitti nan demin yazdığım yotum????
    demiştim ki, bu tıpkı benim alt kattaki komşuma benzemiş çok tatlıı :)))

    YanıtlaSil
  11. Çok şeker olmuş yine. Ne düşündüm Fiamma' cım bir vodoo bebeği mi yapsan bana da iğnelemek için :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vodooo bebek mi? Ammannnn onlar korkunç ama:(

      Sil
  12. Yetenek, yetenek işte. Allah verdimi veriyor yeteneği...
    Yine çok harika bir bebek çıkarmışsın. Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmmm, şımarmayayım, yetenek de demeyelim adına sevgiyle yapıyorum sadece:))

      Sil
  13. Harika,önden ciddiydi....Bir döndü arkasını ki bayıldım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar hoş olmuş Şuleciğim:))İnce detaylar filan, harika bir kompozisyon, zevcesini de çok beğendim, çok yakışmış spor giysileri de, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil