.

.

16 Kasım 2012 Cuma

İki Kolye..


Prada Çanta'dan arttırdığım zincirler öylesine sağlam ve güzeldi ki tabii her zamanki gibi atılamadı, bir yanım diyor ki yok artık bunlarda saklanır mı, diğer yanım diyor ki at sonra da vicdan yap neden attım diye:))Her zaman olduğu gibi  vicdan galip geldi, elbet bir gün kolyeye ya da bir başka aksesuara dönüştürülürdü:)
Demek o gün bugünmüş. Hem çantayı daha severek kullanabileceğim askı boyuna getirdim hem de bu iki dantel kolyeye sahip oldum. Üstelik bir parçayı ne zaman kaybettim ki diye kendime hesap da sordum:))  EEEeee daha ne olsun, malzeme kutularından 2 parça daha eksildi:)) Resimler gece çekimi dolayısıyla pek iyi çıkmadı, programla düzelteyim dedim ama öyle yoruldum ki bu hafta onu da yapamadım. İdare edin artık...




34 yorum:

  1. ayyy bayıldımmm ıkısıde harıkaaa olmuşşş...bak sergıde bunlarda olsaydı kesın alırdım canım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilciğim, yatak altı operasyonu yapıyorum toplandıkça birşey buluyorum, buldukça da hadi onu yapayım bunu yapayım deyip duruyorum, sergi olsun yine çıkmar bişiler nasılsa:)) Teşekkür ederim...

      Sil
  2. Yine döktürmüşsün Şule sultan. Pek bi şık olmuşlar. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Dilekciğim, döküntüleri toplarken döküldüler:)

      Sil
  3. bir gün ben de yapmalıyım bu çok şık ve de romantik kolyelerden... bayıldım zira..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap Sevgili Ruşyenacığım, takı yapmak beni dinlendiriyor, malzeme yokluğunda da olsa mutlu ediyor.Teşekkür ederim...

      Sil
  4. Çok romantik bir kolye olmuş, çok beğendim, fikrinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  5. Pek bir romantik olmuş bu parçalar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu vallahi AdamDenizim, içimden geldiği gibi yaptım, beynim de dinlendi, romantik romantik:)

      Sil
  6. harika olmuş Fiammacım, çok şık görünüyor, fikrine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Noblesseciğim, beğendiğine sevindim...

      Sil
  7. Geyşa dan sonra terapi yapıyorsun galiba bu şirin şeylerle.Şık olmuş canım.Romantik de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiniz efemmmmm ohhhh dedim, ne garip değil mi yormuyor işte bu takılar beni:)), ayy keşke Geyşanın arasına almaymışım bir iki parça, neyse bir daha çarpı işi bişi işlerken aklımda bulunsun 2 çarpı bir takı:)

      Sil
  8. Ellerine sağlık canım,ne kadar zarif olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir değerlendirme .alışması olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsraf yok bizde hiç Sevgili Tokideki Sesciğim:)elimiz atmaya alışmamış bir kere:)

      Sil
  10. ama bunlar çok şık çok güzel olmuş.dünyanın koşturması arasında birde bu güzellikleri yapıyorsun hastayım sana şuleee ellerine sağlık.tak da kahve içmeye gidelimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar dinlence Aksungur'um, mola zamanlarım, kulaklarımı kapatıyorum hatta beynimi de kapatıyorum böyle zamanlarda...İçelim şekerim kahve ne zaman istersen...

      Sil
  11. oyyy ben bunu gelinlik üzerinde hayal ettim şimdi..
    peri kızı gibi olur yaa..
    ellerine sağlık bitanecim çok zarif çok...

    YanıtlaSil
  12. İyi ki atmamışsın zinciri. bence acayip şık bir kolye olmuş ve çok moda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilhancığım teşekkür ederim. Atılmaz hiçbir şey ben de aslında bazen kötü birşey bu, çantanın sapını originalliğini bozmayayım diye kendim kesmedim çantacıya götürdüm, bu kolyeleri yaparken bir parçasını yaq orada unuttum ya da başka yerde kullandım diye hayıflandım üstelik:)

      Sil
  13. Çok güzel olmuşlar hem dantel hem zincir
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Gül Kokuları...

      Sil
  14. çok şık olmuş canım.prizdeki fareyle kediye yaptığın yorum spama gitmiş nedense yeni gördüm cnm kusura bakma yakından resmi yok orası biraz karanlık düşüyor ceple ççekiyorum resimleri yakın çekince buğulu oluyor makine alcaz artık çare yok o zaman koyarım görürsün sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı ışık sorunu bizde de var Sevgili Mormenekşelerciğim ceple de çeksem normal makinayla da çeksem benim de fotolar rezalet:)), gerçekten prizdeki kedi ile fare esprili olmuş ve çok sevimliiyi günlerde kullan, teşekkür ederim....

      Sil
  15. fiammam tam geri dönüşümcüsün ve yine enfes bişey çıkmış ortaya.dantelle zinciri uyumu çok şık.güle güle kullan canım.ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum Alanaycığım geridönüşüm işlerini, aslında çok da kolay değil dönüştürmek, yenisini yapmak daha az el oyalayıp daha az zaman alıyor bazen ve tabii yığınlar oluşmuyor evde ama seviyorum ve sizler böyle güzel yorumlar yazdıkça da mutlu oluyorum...

      Sil
  16. çok şık ve zarif olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Meral Caglıyan...

      Sil
  17. Direk zıncırın arasından geçirsen ılgımı cekmezdide bu harıka bi fikir olmuş bayıldım.Takipteyım bundan sonra benım takılarada bakmayı unutma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Merve, beğendiğine sevindim.

      Sil