.

.

10 Haziran 2011 Cuma

Bana da size de bir fikir...

Bu siyah V yaka tiril tiril  elbiseyi Nişantaşında bir butikten çok severek almıştım. Bayağı da iyi bedel ödedim. Elbisenin asıl özelliği yeni nesil nano teknolojisi ile kumaşının üretilmiş olması, yani terletmeyen, bakteri tutmayan, sıcak geçirmeyen bir kumaş, fiyatı da arttıran bu özelliği aslında. Yaz akşamları püfür püfür, rengi siyah olmasına rağmen güneş ısısını çekmiyor bu özelliği ile bu yüzden gündüz de giyilebilir,denedim sonuçtan memnunum:)
Asıl benim hoşuma giden yanı kollarında ve eteğinin arasındaki tül ekler, zarif bir hava katıyor sadelikten uzaklaşmadan şıklaştırıyor elbiseyi.
Tül veya dantel gibi parçaları kullanarak uzatmak istediğimiz elbiseleri veya kol boylarını uzatabiliriz böylece. Ben tüllerimi şifonlarımı aldım bir kenara koydum. Bazı sıfır kol abiye bluzlerime kol takacağım bu elbiseden ilham alarak hatta penye 1-2 elbiseyle bile oynamayı düşünüyorum ama tabii bunları tatil dönüşü yapabileceğim anca, bir kaç güne kadar Istanbul'dan ayrılacağım aslında pek heves ettim hemen yapmaya da gider ayak kendimi yorup hırpalamak bir de bitsin bir an önce diye baştan savma yapmak gelmedi içimden...

Şimdilik makineyi elime almışken resimledim sadece hem size hem de bana fikir olsun diye...




4 yorum:

  1. iyi fikir fiammacım, çok zarif, hoş bir elbise, güle güle giy.Yazlıkta bilgisayar olacak mı?

    YanıtlaSil
  2. ğüzel bir fikirrr.yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim bu SİYAH elbiseyi:) Fikir de çok güzel. Bir de elastik danteller var. Ben de onlardan bulursam alıp, birşeyler yapmak istiyorum. Eminönü'ne gitsem bulurum mutlaka ama gidemiyorum ki:(
    İyi tatiller şimdiden...

    YanıtlaSil
  4. Noblesseciğim 15 gün Çeşmeye tatile gideceğim, bilgisayarı götürmeyeceğim telefonu bile almak istemiyorum ama o kaçınılmaz:))
    Halimeciğim,Noblesseciğim,Marifetli Perim teşekkür ederim ben de o dantel kısımlarını severek aldım.
    Marifetli Perim, Nişantaşında İnci Pasajında var o aradıklarından, eğer anadolu yakasında oturuyorsan mutlaka kadıköy gibi merkezlerde de vardır.Başka birşey almayacaksan Eminönüne kadar gitmeye değmez.

    YanıtlaSil